مجید نامجومطلق در نیمه اول سال ۱۳۷۰ در اوج دوران آمادگی خود بود و چنان نمایشی ارائه می‌کرد که همه کارشناسان را به تحسین وا می‌داشت. آقا مجید که مرداد همان سال با استقلال قهرمان آسیا شده بود، پنجم مهر ۱۳۷۰ در بازی رفت جام بین قاره‌ای میان ایران و الجزایر نمایشی فوق تصور داشت […]

مجید نامجومطلق در نیمه اول سال ۱۳۷۰ در اوج دوران آمادگی خود بود و چنان نمایشی ارائه می‌کرد که همه کارشناسان را به تحسین وا می‌داشت.

آقا مجید که مرداد همان سال با استقلال قهرمان آسیا شده بود، پنجم مهر ۱۳۷۰ در بازی رفت جام بین قاره‌ای میان ایران و الجزایر نمایشی فوق تصور داشت و نقش بسیار مهمی در پیروزی ۲ بر یک ایران ایفا کرد.

دقیقا پس از همان مسابقه بود که بحث حضور او در لیگ فرانسه مطرح شد و نمایندگانی از این کشور به تهران آمدند تا بازی نامجومطلق را زیر نظر بگیرند. در واقع توافقات ابتدایی حاصل شده بود و قرار بر این شد تا پس از بازی ۱۲ مهر میان استقلال و پاس در جام باشگاه‌های تهران، زمینه برای عقد قرارداد و سفر نامجومطلق به پاریس برای تست پزشکی فراهم شود اما در اواخر نیمه اول همان مسابقه با پاس، تکل اکبر یوسفی روی پای هافبک تکنیکی استقلال و تیم ملی زندگی ورزشی و حتی شخصی او را به طور کامل عوض کرد و موجب شد ۱۲ مهر سال ۷۰ هرگز از یاد آقا مجید نرود.

نامجومطلق به شدت مصدوم شد و ۱۵ ماه را دور از میادین سپری کرد. ناگفته پیداست همان آسیب‌دیدگی برای این‌که حضور این بازیکن در فوتبال فرانسه برای همیشه منتفی شود، کافی بود.

منبع: خبـر ورزشی