به گزارش “ورزش سه”، علیرضا رضایی بعد از رها شدن از بند مصدومیت تمرینات خود را با انگیزه بالایی دنبال می‌کند اما هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و لوان پولی در تمامی مسابقات نساجی به میدان رفته است. علیرضا رضایی که روند خوبی را در پیشرفت فوتبالی‌اش پیش گرفته بود، با بدشانسی‌های […]

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا رضایی بعد از رها شدن از بند مصدومیت تمرینات خود را با انگیزه بالایی دنبال می‌کند اما هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و لوان پولی در تمامی مسابقات نساجی به میدان رفته است.

علیرضا رضایی که روند خوبی را در پیشرفت فوتبالی‌اش پیش گرفته بود، با بدشانسی‌های پیاپی مدتی‌ است که از ترکیب اصلی دور شده است. رضایی حضور در ترکیب استقلال را تجربه کرد و به نظر می‌رسید که مسیر فوتبالی متفاوتی برای او رقم خورده است اما جدایی از جمع آبی‌پوشان، مشکلاتی که برای پیوستن به شمس آذر برای او ایجاد شد و بعد از آن مصدومیت رباط صلیبی در نساجی مدت زیادی او را از فوتبال دور کرد.

انگیزه بالای رضایی در تمرینات نساجی به شکلی است که در صورتی که لوان پولی در ترکیب نساجی اشتباهی انجام دهد ساکت الهامی دروازه‌بان جوان خود را به بازی بگیرد و شانس مجددی به او بدهد.

2089145

تصویر جالبی از علیرضا رضایی در تمرین نساجی منتشر شد که او در حالی که در زمین تمرین بارانی نساجی مشغول است، لباس‌هایش گلی شده است و با چهره‌ای مصمم تمرینات خود را دنبال می‌کند.

منبع