به گزارش “ورزش سه”، مجتبی حقدوست، هافبک باتجربه فوتبال ایران، این روزها در ترکیب پیکان در لیگ دسته اول حضور دارد و تلاش می‌کند تا نقشی در بازگرداندن خودروسازان به لیگ برتر ایفا کند. هافبک مورد علاقه علیرضا منصوریان در نفت تهران و استقلال، بعد از سه فصل حضور در پیکان، حالا در لیگ دسته […]

به گزارش “ورزش سه”، مجتبی حقدوست، هافبک باتجربه فوتبال ایران، این روزها در ترکیب پیکان در لیگ دسته اول حضور دارد و تلاش می‌کند تا نقشی در بازگرداندن خودروسازان به لیگ برتر ایفا کند.

هافبک مورد علاقه علیرضا منصوریان در نفت تهران و استقلال، بعد از سه فصل حضور در پیکان، حالا در لیگ دسته اول هم برای این تیم به میدان می‌رود و بازوبند کاپیتانی خودروسازان را بر دست داد.

کاپیتان باتجربه پیکانی‌ها در بازی اخیر تیمش مقابل شهرداری نوشهر اگرچه نتوانست مانع بازنده شدن تیمش شود، اما تک گل فیروزه‌ای پوشان را زد و یک بار هم با ضربه‌ای دیدنی توپ را به تیر دروازه حریف کوبید تا تاثیرگذاری خود را نشان بدهد.

2088339
2088340

حقدوست حالا انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب پیکان دارد و تلاش می‌کند با تاثیرگذاری در بازی‌های تیمش، خودروسازان را به لیگ برتر برگرداند.

عکاس: حامد عراقی

منبع