به گزارش “ورزش سه”، چهارمین هفته رقابت‌های لیگ یک عصر دیروز انجام شد و در پایان این بازی‌ها فجر سپاسی توانست با کسب چهارمین برد متوالی خود همچنان در صدر جدول پیشتازی کند. بعثت کرمانشاه نیز با کسب دومین برد خانگی خود به رده دوم جدول صعود کرد. در قعر جدول هم مانند سه هفته […]

به گزارش “ورزش سه”، چهارمین هفته رقابت‌های لیگ یک عصر دیروز انجام شد و در پایان این بازی‌ها فجر سپاسی توانست با کسب چهارمین برد متوالی خود همچنان در صدر جدول پیشتازی کند. بعثت کرمانشاه نیز با کسب دومین برد خانگی خود به رده دوم جدول صعود کرد. در قعر جدول هم مانند سه هفته قبلی نفت مسجدسلیمان حضور دارد و ظاهرا فعلا برای تکان خوردن از رتبه هجدهم قصدی ندارد.

بولت پرسپولیسشرایط جدول پیچیده شد
تقریبا هر کدام از دیدارهای این هفته لیگ یک به دلایلی اهمیت ویژه داشت و نتایجی که در مجموع آنها رقم خورد تغییرات عجیبی در جدول رده‌بندی ایجاد کرد. در حال حاضر بعد از فجر صدرنشین که ۱۲ امتیازی است، هشت تیم ۷ امتیازی در رده‌های دوم تا نهم ایستاده‌اند و صرفا تفاضل گل یا تعداد گل زده جایگاه آنها را مشخص کرده است. همچنین چهار تیم ۵ امتیازی رتبه‌های یازدهم تا چهاردهم را تشکیل داده‌اند و همین مسئله حساسیت بازی‌های هفته پنجم را به خوبی نشان می‌دهد.

2087986

بولت پرسپولیسمروری بر نتایج
در ۹ بازی این هفته ۱۵ گل رد و بدل شد تا از حیث تعداد گل زده شده، هفته چهارم دومین هفته پرگل فصل جدید تا به اینجای کار باشد. در این بین دو بازی مس شهر بابک – پارس جنوبی جم و شهرداری آستارا – مس کرمان با تساوی بدون گل همراه بود و مصاف مس سونگون – آریو اسلامشهر با تساوی پر گل ۳ بر ۳ به پایان رسید. در سایر بازی‌ها این نتایج به دست آمد:

فجر سپاسی ۱ – ۰ شهر راز
شهرداری نوشهر ۳ – ۱ پیکان
نیروی زمینی ۰ – ۱ نفت و گاز گچساران
بعثت کرمانشاه ۲ – ۰ صنعت نفت آبادان
پالایش نفت بندرعباس ۰ – ۱ سایپا
نفت مسجدسلیمان ۰ – ۱ داماش گیلان

بولت پرسپولیستفاوت آشکار صدر و قعر
تا به اینجای کار صدر و قعر جدول رده‌بندی لیگ یک در اختیار دو تیم فجر سپاسی و نفت مسجدسلیمان است که هر دو سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارند. تفاوت واضح دو تیم در فصل جدید این است که فجر هنوز جز برد نگرفته و نفت هنوز چیزی باخت تجربه نکرده است. علاوه بر این فجر سپاسی هنوز گل خورده ندارد و نفت مسجدسلیمان همچنان در حسرت به ثمر رسیدن اولین گلش مانده است.

حالا باید دید اقتدار فجر سپاسی با پیروز قربانی تا کجا ادامه خواهد داشت و نفت مسجدسلیمان با علی‌اصغر کلانتری چه زمانی از بحران خارج می‌شود.

منبع