به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب هفته چهارم لیگ یک تیم‌های شهرداری آستارا و مس کرمان به مصاف هم رفتند و در پایان بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این نتیجه حالا سه هفته است که شاگردان علی سامره موفق به گلزنی نشده‌اند. آنها در پس از آنکه همان هفته اول مقابل مس […]

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب هفته چهارم لیگ یک تیم‌های شهرداری آستارا و مس کرمان به مصاف هم رفتند و در پایان بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با این نتیجه حالا سه هفته است که شاگردان علی سامره موفق به گلزنی نشده‌اند. آنها در پس از آنکه همان هفته اول مقابل مس سونگون با حساب دو بر صفر پیروز شدند، دیگر در فصل جدید دروازه حریفان را باز نکرده‌‎اند. در این مدت باخت سه بر صفر به صنعت نفت و دو تساوی پیاپی بدون گل مقابل پالایش نفت بندرعباس و شهرداری آستارا حاصل کار کرمانی‌ها بوده است.

داود مهابادی، مدیر فنی مس کرمان، در پایان بازی امشب شرایط این تیم را اینطور شرح داد:
«قطعا ما در هفته‌های آینده می‌توانیم شرایط بهتری پیدا کنیم. به این واقفم که در چه تیم بزرگی حضور داریم و مسابقات لیگ یک ماراتن سختی است. هر طور شده باید به استاندارد امتیازگیری در نیم فصل اول برسیم و سپس با تقویت تیم در نیم فصل دوم جزو مدعیان صعود قرار بگیریم. چون تغییرات تیم ما زیاد بود کمی زمان لازم بود تا بازیکنان به هماهنگی برسند.»

در پایان هفته چهارم لیگ یک، مس کرمان با ۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی است و فاصله‌ای ۷ امتیازی با صدر جدول دارد.

منبع