خداداد عزیزی ستاره اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان همواره به صراحت لهجه معروف است و حرف‌هایی می‌زند که در نوع خود گاهی اوقات بسیار عجیب تلقی شده و جنجال هم درست می‌کند. خداداد طی مصاحبه‌ای که هفتم مهر سال ۱۳۹۴ با زیرنویس انجام داد، به ادعای مهدی هاشمی‌نسب در مورد این‌که گفته بود خداداد عزیزی […]

خداداد عزیزی ستاره اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان همواره به صراحت لهجه معروف است و حرف‌هایی می‌زند که در نوع خود گاهی اوقات بسیار عجیب تلقی شده و جنجال هم درست می‌کند.

خداداد طی مصاحبه‌ای که هفتم مهر سال ۱۳۹۴ با زیرنویس انجام داد، به ادعای مهدی هاشمی‌نسب در مورد این‌که گفته بود خداداد عزیزی قلیان را کنار گذاشته واکنش نشان داد و ضمن تایید آن اضافه کرد: مهدی درست گفته است. الان حدودا دو هفته‌ای می‌شود که قلیان را به طور کامل کنار گذاشته‌ام. البته مهدی یک جور گفت که انگار هروئین را کنار گذاشته‌ام! هروئین که نمی‌کشیدم؛ یک قلیان بود که آن را هم گذاشتم کنار. حالا شاید دو سال دیگر دوباره شروع به کشیدن آن کردم (می‌خندد)

خداداد در ادامه به نکته خاصی اشاره کرد و گفت: دلم نمی‌خواهد زیاد عمر کنم بلکه سلامتی برایم در اولویت است. به نظرم اگر ۶۵ سال زندگی کنم کافی باشد چون پیری سخت است. آدم که پیر می‌شود هم خودش را اذیت می‌کند و هم اطرافیان را به دردسر می‌اندازد. من به هر چیزی که در رویاهایم بوده رسیده‌ام و سال‌هاست که راحت زندگی می‌کنم. قلیان را هم دقیقا به خاطر همین بحث سلامتی کنار گذاشتم تا در آرامش زندگی کنم و سلامت باشم.

زیرنویس‌گردی| خداداد عزیزی: قلیان می‌کشیدم ولی هروئینی که نبودم!/ ۶۵ سال زندگی کنم، کافی است

منبع: خبـر ورزشی