به گزارش “ورزش سه”، چادرملو اردکان که هفته قبل در خوزستان و برابر استقلال موفق شد به یک تساوی ارزشمند دست یابد، برای این مسابقه خانگی به‌دنبال پیروزی و صعود به رتبه‌های بالاتر است. سعید اخباری که خود به‌دلیل محرومیت در این مسابقه حضور ندارد، برای این بازی دو تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد […]

به گزارش “ورزش سه”، چادرملو اردکان که هفته قبل در خوزستان و برابر استقلال موفق شد به یک تساوی ارزشمند دست یابد، برای این مسابقه خانگی به‌دنبال پیروزی و صعود به رتبه‌های بالاتر است.

سعید اخباری که خود به‌دلیل محرومیت در این مسابقه حضور ندارد، برای این بازی دو تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرده که محمد پاپی به‌دلیل محرومیت جای خود را به محمدرضا حسینی داده است. ضمن اینکه با خروج علی یحیی زاده از ترکیب، علاء الدالی، بازیکن سوری چادرملو اردکان، از ابتدا بازی می‌کند.

ادسون ماردن، سنگربان برزیلی، در این مسابقه نیز از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود. ویکتور ماتئوس یا همان ویتائو به همراه سیروس صادقیان زوج خط دفاعی را تشکیل داده‌اند.

محمدمهدی احمدی، بازیکن سابق پرسپولیس، در سمت چپ خط دفاعی انجام وظیفه می‌کند و در سمت راست نیز شاهد حضور محمدرضا حسینی در ترکیب اصلی هستیم.

علی طاهران به همراه والاس آلمیدا در مرکز زمین حضور دارند و جلوتر از آنها نیز هادی حبیبی نژاد در پست هافبک پشت مهاجم، علی خدادادی به‌عنوان وینگر چپ و متئوس سانتوس در پست وینگر راست بازی می‌کنند.

ضمن اینکه تک مهاجم چادرملو برای این بازی، علاء الدالی بوده و امید اصلی گلزنی تیمش محسوب می‌شود.

ترکیب چادرملو به شرح زیر است:
ادسون ماردن، ویکتور ویتائو، محمدرضا حسینی، علی طاهران، محمدمهدی احمدی، سیروس صادقیان، والاس، علاء الدالی، علی خدادادی، هادی حبیبی نژاد و متئوس سانتوس

منبع