دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کوتاه تهران، چهار فیلم کوتاه داستانی از آثار باشگاه فیلم سوره به بخش مسابقه ملی راه یافت.  فیلم کوتاه «راوی» به نویسندگی و کارگردانی محمد پایدار و تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد و محمد گودرزی یکی از این فیلم‌ها است. همچنین فیلم کوتاه « آپاترید» به نویسندگی و کارگردانی سید […]


دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کوتاه تهران، چهار فیلم کوتاه داستانی از آثار باشگاه فیلم سوره به بخش مسابقه ملی راه یافت.

 فیلم کوتاه «راوی» به نویسندگی و کارگردانی محمد پایدار و تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد و محمد گودرزی یکی از این فیلم‌ها است.

همچنین فیلم کوتاه « آپاترید» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد حسین حسینی و تهیه کنندگی محمد گودرزی یکی دیگر از آثار راه یافته باشگاه فیلم سوره به بخش مسابقه ملی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کوتاه تهران است.

«خسرو ۱۲۷» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل ساعی مهربانی و تهیه کنندگی حامد معالی مهربانی و فیلم کوتاه «روز خداحافظی» به کارگردانی فرزاد رنجبر نظری و تهیه‌کنندگی سید محمد هادی آقاجانی نیز از دیگر فیلم‌های راه یافته باشگاه فیلم سوره است که به این جشنواره است.

گفتنی است، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار از ۲۷ مهر تا ۲ آبان۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

+