به گزارش “ورزش سه”، برد پرسپولیس در شهرآورد پایتخت در دقیقه ۳+۹۰ رقم خورد، اما این باشگاه ویدیوی پیروزی خود را از قبل آماده کرده بود تا بلافاصله بعد از پایان شهرآورد و کسب پیروزی در صفحه رسمی خود قرار دهد. در این تصویر که شرح آن «خیلی وقته که کل ایران قرمزه» عنوان شده، […]

به گزارش “ورزش سه”، برد پرسپولیس در شهرآورد پایتخت در دقیقه ۳+۹۰ رقم خورد، اما این باشگاه ویدیوی پیروزی خود را از قبل آماده کرده بود تا بلافاصله بعد از پایان شهرآورد و کسب پیروزی در صفحه رسمی خود قرار دهد.

در این تصویر که شرح آن «خیلی وقته که کل ایران قرمزه» عنوان شده، باشگاه پرسپولیس تصویری از برج میلاد، برج آزادی و سایر نشانه‌های شهر تهران منتشر کرده است.

داستان ویدیوی کارتونی پرسپولیس به این شکل است که بازیکنان این تیم در حال رنگ‌آمیزی همه نشانه‌های شهر هستند و به‌عبارتی باشگاه پرسپولیس به این شکل قصد دارد نشان دهد که با پیروزی در این بازی تیم اصلی شهر شده است؛ کری معمول تیم‌های همشهری.

با این حال در پایان این ویدیو باشگاه پرسپولیس به ۲۴۰۰ روز شکست‌ناپذیری خود هم اشاره کرده که رکوردی مناقشه‌برانگیز محسوب می‌شود، چرا که استقلال معتقد است دو برد این تیم در ضربات پنالتی هم باید محاسبه شود.

البته جمله پایانی ویدیو این است که «ایران قرمزه!»؛ کری برای همه تیم‌های مدعی.

منبع