به گزارش خبرگزاری برنا، جواد نکونام تاکید کرد: در دربی به تمرکز نیاز داریم. سرمربی استقلال  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر  پرسپولیس که قرار فردا (چهارشنبه) در اراک برگزار شود، اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار است. تمرکزمان روی دیدار فرداست. ما نیاز به تمرکز بالا […]

به گزارش خبرگزاری برنا، جواد نکونام تاکید کرد: در دربی به تمرکز نیاز داریم.

سرمربی استقلال  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر  پرسپولیس که قرار فردا (چهارشنبه) در اراک برگزار شود، اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار است. تمرکزمان روی دیدار فرداست. ما نیاز به تمرکز بالا و ذهن آماده داریم تا ان‌شاءالله به موفقیت برسیم.

 وی  ادامه داد: تنها تیمی هستیم که در تهران و خانه بازی نکرده‌ایم. واقعیت این است که استقلال امسال بدترین شرایط را داشته است. خودتان می‌بینید که ما در بازی قبلی، یک دیدار را در اهواز و یک دیدار را در قائمشهر انجام دادیم و تنها باری که در تهران به میدان رفتیم، برنده شدیم. دوست داشتیم دربی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما شرایط به گونه‌ای است که استادیوم و زمین‌های خوبی نداریم و متاسفانه این معضلی جدی برای فوتبال حرفه‌ای ما است. ما حتی زمین‌های تمرین خوبی هم نداریم. امیدواریم در آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.

سرمربی استقلال در مورد داوری این دیدار گفت: صحبت‌هایی که انجام دادم برای بازی‌های پارسال بوده و همیشه داوری این بیژن و پیام حیدری را قبول داشتم و از داوران خوب ما هستند. نگاه ما به پارسال نیست و صحبت‌ها برای پارسال است. خود پیام حیدری در بازی اول ما قضاوت فوق العاده‌ای داشت و امیدوارم فردا بهترین قضاوت را داشته باشند که هر دو تیم بازی خوبی داشته باشند تا اشتباهات بازی قبل هم رخ ندهد. این موضوع برای پارسال است.

وی در پاسخ به  سوالی در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم برای دربی تصریح کرد: فردا تمامی بازیکنانم را به جز روزبه چشمی در اختیار دارم. تیم حریف قابل احترام است. بازی خود را انجام می‌دهیم و از نقاط ضعف حریف استفاده می‌کنیم. بازیکنان باید تمرکزشان را روی بازی بگذارند. این هفته در باشگاه دچار چالش شدیم اما فردا همه تمرکز ما روی بازی فردا است.

انتهای پیام/

+