مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس، نمایندگان حقیقی اعضای حقوقی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را معرفی و ترکیب جدید هیات مدیره شرکت را مشخص کرد. به گزارش خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده این باشگاه در تاریخ هفتم شهریور ۱۴۰۳ تشکیل جلسه داد. در این جلسه پنج عضو حقوقی هیات مدیره باشگاه […]

اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس معرفی شدند  درویش ابقا شد

مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس، نمایندگان حقیقی اعضای حقوقی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را معرفی و ترکیب جدید هیات مدیره شرکت را مشخص کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده این باشگاه در تاریخ هفتم شهریور ۱۴۰۳ تشکیل جلسه داد. در این جلسه پنج عضو حقوقی هیات مدیره باشگاه متشکل از شرکت توسعه و گردشگری شهر آیین، شرکت سرمایه‌گذاری شهر آتیه، گروه مالی شهر، بانک ملت و بانک تجارت مشخص شدند و مقرر گردید این پنج عضو، نمایندگان حقیقی خود را برای تشکیل جلسات هیات مدیره معرفی کنند.
اعضای حقیقی هیات مدیره بر این اساس معرفی شدند که عباتند از؛ مهدی همتی مقدم، محمد آخوندی، احد میرزایی، پیمان حدادی و سیامک جلوه

با تصمیم هیات مدیره، محمد آخوندی به عنوان رییس جدید هیات مدیره انتخاب شد.احد میرزایی که سوابق و تجارب ورزشی و اقتصادی در کارنامه دارد، نیز به عنوان نایب رییس هیات مدیره برگزیده شد.
همچنین هیات مدیره با رضایت از عملکرد رضا درویش، ایشان را در سمت مدیرعامل باشگاه ابقا نمود. پیش از این‌ نیز کنسرسیوم بانکی، با تقدیر از عملکرد مدیرعامل پرسپولیس، بر ادامه فعالیت وی تاکید کرده بود.هیات مدیره همچنین درویش را به عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب کرد.

+