استقلالی ها که از قائمشهر در فصل گذشته خاطره خوبی نداشتند، به قصد انتقام پای به میدان نساجی گذاشتند اما از همان ابتدا درگیر اتفاقات بازی شدند و یک نیمه با شکست به رختکن رفتند، نیمه دوم با اتفاقات بسیار زیاد و گل های فراوان تنها با تساوی کم فایده راهی تهران شدند. حالا استقلال […]

استقلالی ها که از قائمشهر در فصل گذشته خاطره خوبی نداشتند، به قصد انتقام پای به میدان نساجی گذاشتند اما از همان ابتدا درگیر اتفاقات بازی شدند و یک نیمه با شکست به رختکن رفتند، نیمه دوم با اتفاقات بسیار زیاد و گل های فراوان تنها با تساوی کم فایده راهی تهران شدند.

حالا استقلال با تنها یک برد از چهار بازی گذشته خود پای به میدان دربی خواهند گذاشت، جایی که قرمزهای پایتخت با انگیزه بیشتر از استقلال و با برد روحیه بخش برابر آلومینیوم منتظر رقیب هستند. جایی که دیگر هیچ بهانه از جواد نکونام پذیرفته نیست، برای هواداران آبی دربی پایتخت و تقابل برابر رقیب دیرینه بازی مرگ و زندگی است و از دست دادن امتیاز با تساوی و یا شکست برایشان هرگز قابل قبول نیست.

جواد نکونام فصل گذشته در دربی دو تساوی بدست آورد که به مذاق هیچ کدام از هواداران خوش نیامد. این فصل هم اوضاع و احوال خوبی در مقایسه با فصل گذشته ندارد، تیمش از چهار بازی تنها ۵ امتیاز بدست آورده و سه بازی متوالی نتوانسته به برد دست پیدا کند. تیمش هر چقدر در فصل گذشته خوب دفاع می کرد و کم گل می خورد، این فصل در چهار بازی شش گل دریافت کرده که باز در مقایسه با فصل گذشته هرگز قابل قبول نیست، حال جواد نکونام و تیمش در یک شرایط سخت و پر استرس و اضطراب پای به دربی خواهند گذاشت و نتیجه ای جز برد هیچ کدام را نمی تواند از دست هواداران و منتقدان نجات دهد.

قطعا نتیجه دربی در ماندگاری جواد نکونام روی نیمکت آبی پوشان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. فتح دربی می تواند دوباره و حداقل برای یک هفته هواداران آبی را خشنود و راضی نگه دارد و حتی تساوی هم نمی تواند نقطه امنی برای ادامه کار جواد نکونام روی نیمکت استقلالی ها باشد. این بازی و این دربی برای جواد نکونام در حکم بازی مرگ و زندگی است که می تواند او را نجات دهد یا نابود و غرق کند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی