به گزارش “ورزش‌سه”، نورافکن در ابتدای لیگ نوزدهم یکی از خریدهای قلعه‌نویی برای تقویت سپاهان در لیگ نوزدهم بود و در لیگ بیست‌وسوم پنجمین سال حضور پیاپی در اردوی طلایی‌پوشان را پشت سر گذاشت تا پس از محمد کریمی و پیام نیازمند، کاپیتان سوم تیم باشد.  نورافکن اما در پایان فصل گذشته چاره‌ای نداشت تا […]

به گزارش “ورزش‌سه”، نورافکن در ابتدای لیگ نوزدهم یکی از خریدهای قلعه‌نویی برای تقویت سپاهان در لیگ نوزدهم بود و در لیگ بیست‌وسوم پنجمین سال حضور پیاپی در اردوی طلایی‌پوشان را پشت سر گذاشت تا پس از محمد کریمی و پیام نیازمند، کاپیتان سوم تیم باشد. 

نورافکن اما در پایان فصل گذشته چاره‌ای نداشت تا برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی از سپاهان جدا شود و به انزلی برود تا ماجراجویی جدیدی را آغاز کند.
سپاهان طبق قرعه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف ملوان برود و امید نورافکن خیلی زود با رفقا و سرمربی سابقش در ورزشگاه فولاد شهر رودررو خواهد شد.

به همین دلیل خبرنگاران در نشست خبری پیش از مسابقه از مورایس درباره نورافکن و حضورش در تیم ملوان پرسیدند که پاسخ جالب توجهی از سوی سرمربی پرتغالی به همراه داشت. مورایس درباره این رویارویی گفت: «کیفیت نورافکن خیلی قابل احترام است. نبود وی در تیم ما حس می‌شود. به خاطر خدمت سربازی جدا شد و قابل درک است. در بازی‌های ملی خوب بوده، در ملوان گل زده که برای امید طبیعی است. روحیه رهبری دارد و بازیکنی حرفه‌ای است. او در بازی فردا در اختیار تیمش خواهد بود. انتظار بهترین‌ها را برای او دارم و البته در آینده که پیش خودمان خواهد بود.»

2080172

سپاهان و ملوان روز آینده در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند و باید دید نورافکن در مقابل تیم سابقش چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

منبع