حاج‌علی‌اکبری گفت: از این به بعد شهید اسماعیل هنیه برای جبهه کفر و استکبار برای دشمنان بسیار خطرناک‌تر و برای مقاومت فلسطین و دوستان الهام بخش‌تر خواهد بود. حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: مطلب اول را دباره تنفیذ حکم رئیس جمهور است. بعد از شهادت رئیس جمهور محبوب امور کشور به […]


حاج‌علی‌اکبری گفت: از این به بعد شهید اسماعیل هنیه برای جبهه کفر و استکبار برای دشمنان بسیار خطرناک‌تر و برای مقاومت فلسطین و دوستان الهام بخش‌تر خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: مطلب اول را دباره تنفیذ حکم رئیس جمهور است. بعد از شهادت رئیس جمهور محبوب امور کشور به درستی عملی  شد و همه چیز در زمان بندی خود و قانونی انجام شد و اکنون در مرحله تشکیل دولت هستیم.

وی گفت: همه می‌دانیم که این مسیر بعد از آن حادثه شهادت رئیس جمهور در هر جای دنیا بود آن کشور با مشکلات زیادی مواجه می‌شد و این از برکات ولایت فقیه و حکومت اسلامی ما و حفظ حقوق ملت است که حاصل همکاری امامی حکیم و ملتی شجاع بود.

وی افزود: در شرایط فعلی که مقدمات برای تشکیل دولت جدید در حال انجام است در مسیر طی شده نقش اعضای دولت سیزدهم قابل توجه است که با همت و قدرت امور جاری کشور را عملی کردند و صمیمانه از این عزیزان تشکر می‌کنم.

 

+