به گزارش “ورزش سه”، وقتی به دامنه مشکلات بین علیرضا بیرانوند و رضا درویش (در مقام ستاره پیشین و مدیرعامل فعلی باشگاه پرسپولیس) دقت می‌کنیم، درخواهیم یافت که این اتفاق در هیچ زمانی به‌جز فصل نقل و انتقالات رخ نمی‌دهد؛ زمانی که یک جدایی می‌تواند سرنوشتی پیش‌بینی نشده را برای هر یک از طرفین جدال‌هایی […]

به گزارش “ورزش سه”، وقتی به دامنه مشکلات بین علیرضا بیرانوند و رضا درویش (در مقام ستاره پیشین و مدیرعامل فعلی باشگاه پرسپولیس) دقت می‌کنیم، درخواهیم یافت که این اتفاق در هیچ زمانی به‌جز فصل نقل و انتقالات رخ نمی‌دهد؛ زمانی که یک جدایی می‌تواند سرنوشتی پیش‌بینی نشده را برای هر یک از طرفین جدال‌هایی که ناگهان شکل می‌گیرد، رقم بزند.

بیرانوند و درویش، تصاویر ثابت جشن‌های قهرمانی پرسپولیس در این دو سال بوده، اما در فصل نقل و انتقالات بدل به منتقدان جدی هم شده‌اند. جالب اینکه در شروع فصل، زمانی که طرفین نیاز به حمایت از یکدیگر داشته‌اند، این مسئله از طرف هیچکس دریغ نشده اما انگار در تابستان فضای تازه‌ای بین اهالی فوتبال حکم‌فرما می‌شود که بخشی از آن فراموشی روابط مثبت گذشته است!

با این مقدمه و در شرایطی که گرمای هوا همچنان در حد قابل توجهی ممکن است آزاردهنده باشد، شما را به خنکای هیجانی شایعات و نقل و انتقالات فوتبال ایران دعوت می‌کنیم. این یک گنبد حرارتی است که گرمایش آن اغلب مطبوع است، اگرچه اتفاقاتی مثل بیرانوند و رامین رضاییان و … هم در آن پیش می‌آید.

امروز سه‌شنبه ۹ مرداد، بلاگ نقل و انتقالاتی “ورزش سه”. همراه با شایعات و خبرها:

منبع