به گزارش “ورزش سه”، سعید صادقی در لیگ بیست و یکم بیشترین تعداد پاس گل را داد و با ۱۴ پاس گل به عنوان بهترین پاسور فوتبال ایران انتخاب شد؛ رکوردی که تا همین حالا نیز کسی به آن نرسیده است. در پایان فصل و در حالی که او  چشم دو باشگاه تهرانی را روی […]

به گزارش “ورزش سه”، سعید صادقی در لیگ بیست و یکم بیشترین تعداد پاس گل را داد و با ۱۴ پاس گل به عنوان بهترین پاسور فوتبال ایران انتخاب شد؛ رکوردی که تا همین حالا نیز کسی به آن نرسیده است.

در پایان فصل و در حالی که او  چشم دو باشگاه تهرانی را روی خود می‌دید، پرسپولیس را برای ادامه فوتبال برگزید و پیراهن سرخپوشان را برتن کرد.

2020424

با این حال و در میان ستاره‌های پرسپولیس، سعید صادقی هرگز نتوانست نقشی که در گل‌گهر ایفا می‌کرد، در پرسپولیس هم ارائه کند.

اگرچه شاید بخشی از این تفاوت به تک ستاره‌بودن او در تیم سیرجانی هم مربوط بود اما به هر حال این بازیکن در پرسپولیس هیچوقت از نظر انفرادی به آمادگی موردنظر هواداران این تیم نرسید.

اما حالا و بعد از جدایی مهدی ترابی و تغییر چهره پرسپولیس، فضا برای تولد یک ستاره آماده شده است. سعید صادقی با عبور از مصدومیت و ورود به ترکیب، شانس خوبی دارد تا در ترکیب اصلی بازی کند و این بهترین زمان برای درخشش او خواهد بود.

منبع