عضو سندیکای کنسرو گفت: با استفاده از هوش مصنوعی دقت در بخش کشاورزی و پیش بینی‌های تولید و فروش را می‌توان ۸۰ تا ۹۰ درصد افزایش داد. امیر سالاری پور عضو سندیکای کنسرو در نشست خبری امروز با اشاره به نقش هوش مصنوعی در بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی گفت: با توجه به آنکه تولید […]


عضو سندیکای کنسرو گفت: با استفاده از هوش مصنوعی دقت در بخش کشاورزی و پیش بینی‌های تولید و فروش را می‌توان ۸۰ تا ۹۰ درصد افزایش داد.

امیر سالاری پور عضو سندیکای کنسرو در نشست خبری امروز با اشاره به نقش هوش مصنوعی در بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی گفت: با توجه به آنکه تولید برخی محصولات همچون خیارشور و رب گوجه فصلی است، از این رو باید در زمان مشخصی محصول برداشت و برای یکسال فرآوری شود که با استفاده از هوش مصنوعی می توان به مقدار دقیق تولید و توزیع داشت.

+