آپدیت ریلز اینستاگرام با قابلیتی جالب
آپدیت ریلز اینستاگرام با قابلیتی جالب

قابلیت جدید اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوا امکان می‌دهد از خلاقیت بیشتری در ریلزهای خود استفاده کنند.   با پست های ریلز اینستاگرام مواجه می شوید. این قابلیت ویژه در سال گذشته به صورت محدودبه وسیله ی اینستاگرام ارائه شد و امکان استفاده از آن تنها برای برخی از کشورها خاص فعال بود.   اما اکنون […]

قابلیت جدید اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوا امکان می‌دهد از خلاقیت بیشتری در ریلزهای خود استفاده کنند.

 

با پست های ریلز اینستاگرام مواجه می شوید. این قابلیت ویژه در سال گذشته به صورت محدودبه وسیله ی اینستاگرام ارائه شد و امکان استفاده از آن تنها برای برخی از کشورها خاص فعال بود.

 

اما اکنون به عنوان یکی از مهمترین های قابلیت های اینستاگرام شناخته می شود و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد

در حدی که توجه به افزایش ویو ریلزها بسیار افزایش پیدا کرده است و افراد برای رسیدن به این هدف گاهی اقدام به خرید ویو ریلز نیز می نمایند.

الساندرو پالوزی در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) خبر از یک حالت آزمایشی داد که به کاربران امکان می‌داد ریلزهایی را پست کنند که

تنها به افرادی که جزو دنبال‌کنندگان آن‌ها نیستند، نمایش داده می‌شود. در حالت جدید، ریلز در پروفایل نشان داده نمی‌شد اما

 

اگر کسی آن را با یکی از دنبال‌کنندگان به‌اشتراک می‌گذاشت، قابل‌مشاهده بود.

اینستاگرام اکنون قصد دارد قابلیت «ریلز آزمایشی» را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

ریلز چیست

ریلز چیست

هدف از ایجاد ویژگی جدید این است که به تولیدکنندگان محتوا و کاربران امکان داده شود که انواع محتوا را امتحان کنند.

 

این ریلزها بعد از انتشار، توسط دنبال‌کنندگان کاربر مشاهده نخواهند شد.

زمانی‌که کاربر با استفاده از قابلیت ریلز آزمایشی یک ریلز را به‌‌اشتراک می‌گذارد، اینستاگرام اطلاعاتی درمورد بازخوردهای آن ازجمله

لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. کاربر بعداز اطلاعاتی که توسط اینستاگرام از ریلز خود دریافت می‌کند

 

می‌تواند تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد آن را با دنبال‌کنندگان خود به‌اشتراک بگذارد یا نه.

قابلیت جدید اینستاگرام می‌تواند بسیار مفید باشد؛ چراکه این قابلیت باعث می‌شود کاربران با دیدن بازخوردهای ریلز خود و آزمایش‌کردن آن‌ها

محتواهای بهتری را تهیه و طرفداران بیشتری را جذب کنند.

اگر کاربر تصمیم بگیرد که ریلز مورد نظر را به‌صورت عمومی به‌اشتراک نگذارد، بعد از ۲۴ ساعت بایگانی خواهد شد.

با این‌حال اینستاگرام درحال آزمایش روش‌های مختلف است و شاید تا زمان انتشار این قابلیت، تغییراتی را ایجاد کند.

منبع :اندیشه معاصر