در صورتی که گواردیولا منچسترسیتی را ترک کند، روبن آموریم به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مربیگری این باشگاه در نظر گرفته می‌شود. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ منچسترسیتی به طور جدی روبن آموریم، سرمربی موفق اسپورتینگ لیسبون، را به عنوان گزینه‌ای برای جانشینی پپ گواردیولا در نظر دارد. قرارداد […]





در صورتی که گواردیولا منچسترسیتی را ترک کند، روبن آموریم به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مربیگری این باشگاه در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ منچسترسیتی به طور جدی روبن آموریم، سرمربی موفق اسپورتینگ لیسبون، را به عنوان گزینه‌ای برای جانشینی پپ گواردیولا در نظر دارد. قرارداد گواردیولا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او اخیراً اعلام کرده که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و آینده‌اش در سیتی نامشخص است.

آموریم ۳۹ ساله که به دلیل عملکرد موفقش در اسپورتینگ شهرت دارد، یکی از نزدیکان هوگو ویانا، مدیر ورزشی آینده سیتی است. ویانا تابستان آینده جانشین تکسیکی بگیریستاین در این سمت خواهد شد.

ویانا قرار است تا زمان بازنشستگی بگیریستاین در پایان فصل با او همکاری کند تا انتقالی بی‌دغدغه برای باشگاه رقم بخورد. با این حال، چالش بزرگ سیتی این است که گواردیولا هنوز تصمیمی درباره تمدید قرارداد خود نگرفته است. اگرچه گواردیولا همچنان امکان ماندن در سیتی را رد نکرده، اما سیتی به دنبال حفظ بهترین سرمربی جهان است و برنامه‌هایی برای هر سناریویی در نظر گرفته.

آموریم که سال گذشته نیز در فهرست گزینه‌های جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول بود، اکنون به عنوان یکی از مدعیان جدی هدایت منچسترسیتی مطرح است. او پیش‌تر با باشگاه‌هایی همچون چلسی و وستهام نیز مذاکره کرده بود.








منبع