کریم قنبری پیشکسوت فوتبال ایران گفت : یکی از نکات مهم در فوتبال این است که زمانی تیمی گل دریافت می‌کند بازیکنان آن تیم بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند و از شرایط بازی فاصله نگیرند. در دیدار با قطر ما یک گل دریافت کردیم اما بازیکنان به خوبی به بازی برگشتند. کریم قنبری پیشکسوت […]

کریم قنبری : زمانی تیمی گل دریافت می‌ کند بازیکنان آن تیم بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند

کریم قنبری پیشکسوت فوتبال ایران گفت : یکی از نکات مهم در فوتبال این است که زمانی تیمی گل دریافت می‌کند بازیکنان آن تیم بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند و از شرایط بازی فاصله نگیرند. در دیدار با قطر ما یک گل دریافت کردیم اما بازیکنان به خوبی به بازی برگشتند.

کریم قنبری پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با دیدار ایران و ازبکستان گفت:

بازی با ازبکستان شرایط خاصی داشت. فکر می‌کنم که کادر فنی از ابتدا به دنبال گرفتن یک امتیاز بود. وقتی که ۱۰ نفره شدیم، تیم شکل بهتری گرفت و ما به دروازه ازبکستان نزدیک‌تر شدیم و چند موقعیت خوب هم خلق کردیم. در نهایت، نتیجه‌ای که گرفتیم قابل قبول بود چون ازبکستان توانایی نزدیک شدن به دروازه ما را نداشت و موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردند.

او در رابطه با عملکرد تیم ملی در مصاف با قطر اظهار داشت:

بازی با قطر خیلی خوب بود. ما در چند وقت اخیر، چه در جام ملت‌های آسیا و چه در مسابقات مقدماتی جام جهانی، همیشه با قطر رقابت سختی داشته‌ایم. اما واقعاً فوتبال زیبایی بازی کردیم.

این کارشناس فوتبال ادامه داد:

در بخش دفاعی، به جز گلی که خوردیم، سایر بازیکنان عالی عمل کردند و خیلی مطمئن و مؤثر بودند. در خط حمله هم عالی بودیم و توانستیم یک فوتبال شناور و نتیجه بخش را ارائه دهیم. به نظرم، حتی می‌شد نتیجه غیرقابل باوری هم رقم بخورد اما خوشبختانه تیم ملی توانست با یک بازی حساب شده ۳ امتیاز را از آن خود و به صدر جدول گروه A صعود کند.

مربی پیشین تیم فوتبال سپاهان در رابطه با انتقادهایی که به خط حمله تیم ملی بابت عدم گلزنی در این مرحله از مسابقات می‌شد، گفت:

یکی از نکات مهم در فوتبال این است که زمانی تیمی گل دریافت می‌کند بازیکنان آن تیم بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند و از شرایط بازی فاصله نگیرند. در دیدار با قطر ما یک گل دریافت کردیم اما بازیکنان به خوبی به بازی برگشتند و کنترل خوبی هم داشتند.

او در پایان گفت:

در خط دفاعی بازیکنان ما یک لحظه مرتکب اشتباه شدند و کمی دیر به سمت توپ رفتند و همین موضوع باعث شد تا مهاجم قطر بتواند از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد اما خوشبختانه توانستیم خیلی زود به بازی برگردیم و قطر را شکست دهیم.

منبع: پارس فوتبال