شفقنا ورزشی – علیرضا جهانبخش کماکان بدون باشگاه است و این مسئله در میزان آمادگی او تاثیر منفی گذاشته است. به گزارش شفقنا ورزشی، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بعد از جدایی از فاینورد هلند همچنان بدون تیم است و این مسئه روی کیفیت عملکرد او در تیم ملی فوتبال ایران هم تاثیر […]

شفقنا ورزشی – علیرضا جهانبخش کماکان بدون باشگاه است و این مسئله در میزان آمادگی او تاثیر منفی گذاشته است.

به گزارش شفقنا ورزشی، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بعد از جدایی از فاینورد هلند همچنان بدون تیم است و این مسئه روی کیفیت عملکرد او در تیم ملی فوتبال ایران هم تاثیر منفی گذاشته است.

جهانبخش که پیشنهاد سرخپوشان پایتخت را در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر رد کرد، گفته‌ می‌شود به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قول داده بود که در صورت نرسیدن پیشنهادات جذاب از لیگ های اروپایی به این تیم بپیوندند.

حالا با قرار گرفتن نام اوستون اورونوف در لیست بازیکنان زیر ۲۵ سال پرسپولیس این تیم یک جای خالی در تیم خود دارد که می‌تواند آن را به علیرضا جهانبخش اختصاص دهد.

در صورت پیوستن جهانبخش به پرسپولیس هم این بازیکن با قرار گرفتن در شرایط مسابقه می‌تواند به آمادگی مطلوب برسد و باشگاه پرسپولیس صاحب یک وینگر راست با تجربه می‌شود.

مدیران پرسپولیس که تیم‌شان فاصله زیادی با سقف بودجه دارد می‌توانند با ارسال یک پیشنهاد جذاب بار دیگر شانس خود را برای جذب علیرضا جهانبخش امتحان کنند.

+