به گزارش “ورزش سه”، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هفتم لیگ یک فجر سپاسی شیراز در بندرعباس به مصاف تیم پالایش نفت رفت. هر دو تیم که هفته پیش بازنده زمین را ترک کردند، این هفته برای جبران مافات به دنبال پیروزی مقابل یکدیگر بودند. هر چند هیچکدام به هدفشان نرسیدند. شروع بازی طوری […]

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هفتم لیگ یک فجر سپاسی شیراز در بندرعباس به مصاف تیم پالایش نفت رفت. هر دو تیم که هفته پیش بازنده زمین را ترک کردند، این هفته برای جبران مافات به دنبال پیروزی مقابل یکدیگر بودند. هر چند هیچکدام به هدفشان نرسیدند.

شروع بازی طوری بود که توپ و میدان در اختیار فجر سپاسی بود و این تیم در همان دقایق ابتدایی به گل رسید. در دقیقه ۳ بازی فجری‌ها با چند پاس خلق موقعیت کردند. درون محوطه حریف امید افشون توپ را به سعید زارع رساند و او هم با پای غیر تخصصی خود و شوتی سر ضرب دروازه پالایش نفت را باز کرد.

تا حدود ۱۰ دقیقه بعد از این گل همچنان فجر تیم برتر میدان بود اما رفته رفته بازی به تعادل کشیده شد. تیم پالایش نفت قصد داشت سریع‌تر کار را به تساوی بکشاند و همین مسئله باعث شد فجر کمی عقب بکشد. شاگردان پیروز قربانی توانستند روی ضد حمله صاحب چند موقعیت شوند اما همه آنها را از دست دادند تا اینکه تیم میزبان گل مساوی را به ثمر رساند.

2095949

در حالی که نیمه اول رو به اتمام بود یکی از بازیکنان فجر به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و دروازه‌بان این تیم توپ را به بیرون زد و در ادامه با از سرگیری بازی همان توپ به گل مساوی تبدیل شد. در این صحنه اعضای تیم فجر معتقد بودند بازیکنان حریف باید به رسم رعایت بازی جوانمردانه توپ را برمی‌گرداندند اما این کار را نکردند.

نیمه دوم بازی پایاپای دنبال شد ولی خلق موقعیت‌ها مانند نیمه اول نبود و تیم‌ها از همان اندک فرصت‌هایی که به دست آوردند استفاده نکردند و بازی در نهایت با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

با این تساوی فجر سپاسی به امتیاز ۱۳ و پالایش نفت ۶ امتیازی شدند و به ترتیب در جایگاه‌های ۷ و ۱۵ جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

منبع