شفقنا ورزشی- جدایی سعید صادقی از پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی محتمل به نظر می‌آید. به گزارش شفقنا ورزشی، سرخپوشان پایتخت که نتایج خوبی را در شروع فصل جاری لیگ برتر کسب کرده‌اند احتمالا در پنجره زمستانی لیگ با چند بازیکن خود قطع همکاری خواهند کرد. سعید صادقی احتمالا یکی از این بازیکنان خواهد […]

شفقنا ورزشی- جدایی سعید صادقی از پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی محتمل به نظر می‌آید.

به گزارش شفقنا ورزشی، سرخپوشان پایتخت که نتایج خوبی را در شروع فصل جاری لیگ برتر کسب کرده‌اند احتمالا در پنجره زمستانی لیگ با چند بازیکن خود قطع همکاری خواهند کرد.

سعید صادقی احتمالا یکی از این بازیکنان خواهد بود چرا که عدم اعتقاد گاریدو به این بازیکن وی را به یک بازیکن غالبا نیمکت نشین و سکو نشین تبدیل کرده است.

شنیده می‌شود این مسئله باعث شده سعید صادقی از حالا ساز جدایی از جمع سرخپوشان پایتخت را کوک کند.

سرمربی سرخپوشان که نشان داده اعتقادی به سعید صادقی ندارد به نظر مشکلی با جدایی وی نداشته باشد، مدیران باشگاه پرسپولیس اما به نظر به این سادگی‌ها راضی صدور رضایت نامه صادقی نخواهد شد و احتمالا او را با بازیکنان سایر باشگاه‌ها معاوضه خواهد کرد.

سعید صادقی که در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته شاه ماهی نقل و انتقالات لیگ لقب گرفته بود حالا بیش از پیش به درب خروج باشگاه پرسپولیس نزدیک شده است.

+