به گزارش “ورزش سه”، زبیر نیک نفس از جمله بازیکنانی است که یادگار فرهاد مجیدی در جمع استقلالی‌ها محسوب می‌شود. او امسال در رسیدن به ترکیب اصلی با چالشی جدی مواجه بوده و نه تنها با نکونام که حتی در دوران پسانکونام هم فعلا این چالش را همراه خود می‌بینید. زبیر در فصل جدید فقط […]

به گزارش “ورزش سه”، زبیر نیک نفس از جمله بازیکنانی است که یادگار فرهاد مجیدی در جمع استقلالی‌ها محسوب می‌شود. او امسال در رسیدن به ترکیب اصلی با چالشی جدی مواجه بوده و نه تنها با نکونام که حتی در دوران پسانکونام هم فعلا این چالش را همراه خود می‌بینید.

زبیر در فصل جدید فقط ۴ بازی در لیگ برتر و یک بازی در لیگ نخبگان برای استقلال بازی کرده و در شرایط فعلی نیز وضعیت چندان جالبی ندارد. جدی ترین رقیب این هافبک آبی‌ها آرش رضاوند است که از قضا او هم هر بار به میدان رفته مثمرثمر واقع شده تا کار برای زبیر نیک نفس سخت‌تر از قبل شود.

1799021

به عنوان مثال مصاف استقلال و الغرافه در دقیقه ۸۴ این دو بازیکن با یکدیگر تعویض شدند و رضاوند توانست ۴ دقیقه بعد از حضورش در زمین گلزنی کند و یا در بازی نساجی و استقلال که زبیر در ترکیب اصلی قرار داشت و ابتدای نیمه دوم در حالی جای خود را به آرش داد که این بازیکن در دقیقه ۷۵ پاس گل دوم استقلال را به نام خود ثبت کرد. همین مسئله باعث شد نکونام در دو بازی بعدی مقابل پرسپولیس و السد رضاوند را در ترکیب اصلی قرار دهد.

حتی با آمدن سهراب بختیاری‌زاده اوضاع برای زبیر نیک نفس چندان تغییر نکرد و مربی موقت استقلال نام زبیر را حتی در لیست هم قرار نداد تا این بازیکن متوجه عمق ماجرا شده باشد. البته که هیچکدام این اتفاقات انگیزه هافبک استقلال را کم نکرده و او با جدیت کامل به کارش مشغول است تا بهترین خودش را تمرینات ارائه دهد و دوباره جایگاهش در ترکیب اصلی را به دست آورد.

منبع