دبیر فدارسیون هندبال در گفت و گو با آنا: دبیر فدراسیون هندبال گفت: در لیگ آیندگان ۲۱ تیم در بخش دختران و ۲۸ تیم در بخش پسران حضور دارند که پشتوانه تیم ملی هندبال هستند. علی اکبر خوشنویس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره سرمربی خارجی جدید تیم ملی هندبال و سفرهای […]

دبیر فدارسیون هندبال در گفت و گو با آنا:

لیگ آیندگان پشتوانه تیم ملی هندبال است  کاستلو بازی‌های لیگ را کامل رصد می‌کند

دبیر فدراسیون هندبال گفت: در لیگ آیندگان ۲۱ تیم در بخش دختران و ۲۸ تیم در بخش پسران حضور دارند که پشتوانه تیم ملی هندبال هستند.

علی اکبر خوشنویس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره سرمربی خارجی جدید تیم ملی هندبال و سفرهای او برای دانش افزایی به استانهای مختلف اظهار کرد: باتوجه به اهداف، چشم انداز ها و شاخص های مدنظر کمیته فنی، توانستیم رافائل کاستلو را جذب کنیم. او به غیر از اینکه سرمربی تیم ملی بزرگسالان است، در بحث برنامه های آموزشی و یکسان سازی نیز با ما همکاری می کند. اولین برنامه آموزشی او طی ده روز زیر نظر کمیته آموزش فدراسیون در یزد برگزار شد.

وی درباره برنامه های سرمربی جدید تیم ملی آقایان تصریح کرد: بعد از استان یزد قرار است به استان اراک و سپس به اصفهان برود و بعد از آن نیز اردوی تیم ملی شروع می شود. وی نظارت کامل بر لیگ برتر دارد. او بازی های مس کرمان و نیروی زمینی، فولاد نوین و بافق را تا به امروز به صورت حضوری دیده است و دوشنبه که در اراک حضور خواهد داشت که دیدار بافق یزد و آلمینیوم اراک را خواهد دید. تمام بازی هارا رصد می کند و افراد شایسته را به تیم ملی دعوت می کند.

خوشنویس در خصوص لیگ آیندگان و تعداد تیم های حاضر در این لیگ اظهار کرد: طبق اهدافی که داشتیم توانستیم لیگ آیندگان را از سال گذشته شروع کنیم. از این لیگ استقبال بسیار خوبی شده بود. در شروع لیگ در سال گذشته، ۱۲ تیم دختران و ۱۹ تیم پسران حضور داشتند که بعد از ادامه یافتن لیگ در سال جاری، تیم ها افزایش پیدا کردند وتعداد  تیم دختران به ۲۱ و تعداد تیم های پسران به ۲۸ رسیدند. این افزایش نوید بخش پایه گذاری تیم های جوان و چشم اندازی های فدارسیون است. ان شالله بتوانیم مانند گذشته لیگ خوبی را داشته باشیم و پشتوانه های تیم های ملی را تقویت کنیم.

دبیر کل فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی در ایران خواهد بود یا خارج گفت: محل اردوی تیم ملی تهران است اما در تلاش هستیم بازیکنان را به یک تورنمنت برون مرزی اعزام کنیم. 

+