ویژه برنامه «روی تور» به صورت تخصصی به تحلیل مسابقات والیبال خواهد پرداخت. برنامه «روی تور» ویژه برنامه تحلیلی شبکه ورزش در حوزه والیبال است که به صورت تخصصی به هر آنچه در این رشته ورزشی اتفاق می افتد، خواهد پرداخت. این برنامه از لیگ برتر والیبال و مسابقات و حواشی تا لیگ‌های معتبر خارجی […]


ویژه برنامه «روی تور» به صورت تخصصی به تحلیل مسابقات والیبال خواهد پرداخت.

برنامه «روی تور» ویژه برنامه تحلیلی شبکه ورزش در حوزه والیبال است که به صورت تخصصی به هر آنچه در این رشته ورزشی اتفاق می افتد، خواهد پرداخت.

این برنامه از لیگ برتر والیبال و مسابقات و حواشی تا لیگ‌های معتبر خارجی و ستاره‌های والیبال دنیا و حضور لژیونرها در تیم‌های مختلف دنیا را بررسی می‌کند.

در هر برنامه خلاصه بازی‌های برگزار شده هفته به همراه حواشی آن پخش خواهد شد و با حضور کارشناسان والیبال در استودیو با مجری برنامه، پژمان نجات‌پور به تحلیل این رقابت‌ها خواهند پرداخت. همچنین سعی خواهد شد با توجه به سوژه‌های روز، هر هفته با حضور میهمانان ویژه در برنامه و همچنین ارتباطات تلفنی و تصویری به همراه کیومرث کرده، گزارشگر و کارشناس والیبال در برنامه به پرونده‌ای پرداخته شود.

بخش مهم دیگر برنامه هم به لیگ‌های معتبر خارجی و لژیونر‌های ایرانی که در باشگاه‌های خارج از کشور حضور دارند، اختصاص دارد. اجرای این بخش بر عهده طه عالی، مجری بخش تحریریه برنامه خواهد بود که نتایج و جداول این لیگ‌ها و عملکرد لژیونر‌ها را برای طرفداران رشته والیبال به نمایش خواهد گذاشت.

برنامه «روی تور» به تهیه کنندگی مسعود صحبتی جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۳ تا ۱۵ از شبکه ورزش سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو

+