گروه ورزش|زیرنویس، وضعیت ابوالفضل جلالی، ملی‌پوش مصدوم شده استقلال چندان تعریفی ندارد و براساس آخرین خبرهایی که پزشکان باشگاه استقلال به اعضای کادرفنی این تیم داده‌اند جلالی احتمالا دربازی با النصرعربستان نیز برای استقلال به میدان نخواهد رفت.  استقلال در پست دفاع-هافبک چپ می‌تواند از میلاد زکی‌پور نیز استفاده کند اما اولویت سرمربی استقلال جلالی […]

گروه ورزش|زیرنویس، وضعیت ابوالفضل جلالی، ملی‌پوش مصدوم شده استقلال چندان تعریفی ندارد و براساس آخرین خبرهایی که پزشکان باشگاه استقلال به اعضای کادرفنی این تیم داده‌اند جلالی احتمالا دربازی با النصرعربستان نیز برای استقلال به میدان نخواهد رفت.

 استقلال در پست دفاع-هافبک چپ می‌تواند از میلاد زکی‌پور نیز استفاده کند اما اولویت سرمربی استقلال جلالی است که این بازیکن فعلا قادر به همراهی استقلال نخواهد بود. جلالی دربازی با ازبکستان نیز به دلیل مصدومیت حضور درلیست نهایی را از دست داد اما ظاهرا این مصدومیت به گونه‌ای است که او را زمان قابل توجهی از حضور درترکیب اصلی استقلال دور خواهد کرد. در این شرایط قطعا استقلال در جناح چپ باید اززکی پور بهره بگیرد.

روز گذشته اعلام شد که جلالی می‌تواند مقابل ذوب آهن نیز بازی کند اما مصدومیت این بازیکن جدی شده و پزشکان به دلیل عارضه‌ای که در ناحیه همسترینگ پای این بازیکن به وجود آمده به نامبرده توصیه‌ کرده‌اند دست کم تا بعداز بازی با النصر عربستان فکر بازگشت به ترکیب استقلال را نکند. 

شهر آرا