به گزارش “ورزش‌ سه”، پوریا جراحی که به عنوان مربی بدنساز در فوتبال ایران فعالیت می‌کرد، در تیم‌های مختلفی از جمله استقلال، خونه به خونه، سایپا، آلومینیوم و… سابقه کار دارد. او مدتی نیز در کشور زیمباوه به عنوان دستیار اول نیلتون ترسوو دستیار سابق سولشر در کاردیف کار کرد و حالا جراحی حالا ماجراجویی […]

به گزارش “ورزش‌ سه”، پوریا جراحی که به عنوان مربی بدنساز در فوتبال ایران فعالیت می‌کرد، در تیم‌های مختلفی از جمله استقلال، خونه به خونه، سایپا، آلومینیوم و… سابقه کار دارد.

او مدتی نیز در کشور زیمباوه به عنوان دستیار اول نیلتون ترسوو دستیار سابق سولشر در کاردیف کار کرد و حالا جراحی حالا ماجراجویی جدیدی را در کشور عمان و در کنار بتو بیانکی آغاز کرده است. نکته مهم در خصوص او این است که این بار نه به عنوان مربی بدنساز بلکه به عنوان دستیار اول کنار یک مربی خارجی در تیم سهام عمان فعالیت می‌کند.

2094342

او باتوجه به تجربه پایین در قامت مربی فنی تیم، چالش‌های رقابتی سختی با دیگران دارد و باید با کار و تلاش بیشتر، کمبود تجربه‌اش را جبران کند. جراحی از این فرصت‌ خوشحال است و اعتقاد دارد که این یک شروعی تازه برای اوست و امیدوار است که درهای بیشتری در دنیای مربیگری به رویش باز شود.

مسئولیت‌های او فراتر از کارهای بدنی است. او به طراحی تمرینات، آنالیز و سایر جنبه‌های تاکتیکی نیز مشغول است. با توجه به حجم بالای کار و اینکه در حال حاضر او تنها دستیار این سرمربی است، این یک موقعیت عالی برای این مربی جوان ایرانی محسوب می‌شود.

منبع