به گزارش زیرنویس، اولین نظرسنجی این هفته زیرنویس به استقلال تهران اختصاص دارد. به رغم بنیه مالی خوبی که هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک استقلال دارد، پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال به شدت طولانی شده و هواداران استقلال را نگران کرده است. به همین دلیل از مخاطبان زیرنویس پرسیدیم؛  به نظر شما، مهم […]

به گزارش زیرنویس، اولین نظرسنجی این هفته زیرنویس به استقلال تهران اختصاص دارد. به رغم بنیه مالی خوبی که هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک استقلال دارد، پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال به شدت طولانی شده و هواداران استقلال را نگران کرده است.

به همین دلیل از مخاطبان زیرنویس پرسیدیم؛  به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟ ۶۳ درصد به گزینه ضعف و ناتوانی مدیران استقلال رای دادند، ۱۹ درصد گزینه شرایط منطقه را انتخاب کردند و ۱۸ درصد هم گزینه موردنظرشان دخالت دلال ها بود.

این نظرسنجی همچنان ادامه دارد و شما هم می توانید با حضور در زیرنویس، چه صفحه اول و چه گوشه سمت چپ همین صفحه و تک تک صفحه های خبری در نظرسنجی شرکت کنید.

دستیار خارجی کنار سهراب یا سهراب کنار سرمربی خارجی؟

بد نیست بدانید هفته گذشته نیز یکی از نظرسنجی های زیرنویس این بود که به نظر شما آیا مدیران استقلال در این مقطع، برای این تیم سرمربی مطرح خارجی استخدام می کنند؟ اگرچه شهریاری و سمیعی می گفتند دنبال سرمربی خارجی هستند اما ۵۱ درصد هواداران استقلال مدعی بودند سهراب بختیاری زاده زیر چتر حمایتی سردار شهریاری است و تغییر نمی کند و ۴۹ درصد پیش بینی شان جذب سرمربی خارجی بود. این نظرسنجی وقتی شروع شد، آرا ۷۰، ۳۰ بود و هفتاد درصد منتظر آمدن سرمربی خارجی بودند اما هر چه بیشتر اسم و فامیل مربی وسط آمد، امید مردم هم بیشتر از دست رفت! هواداران استقلال در نهایت ۵۱ به ۴۹ این نظرسنجی را به پایان رساندند. پنجاه و یک درصد تصور می کردند شهریاری و سمیعی در نهایت به دلیل ناکامی و ناتوانی در جذب سرمربی خارجی، به سهراب قانع می شوند، حالا بماند که عده ای معتقدند از همان ابتدا هم نیت و اراده به حفظ سهراب در جایگاه سرمربی و تقویت کادرفنی او از طریق جذب دستیار خارجی بوده است!

همچنین بخوانید: قراب: آرش رضاوند در حد سایپا و پیکان است؛ بقیه هم همینطور! / چرا پیشکسوتان نباید سرمربی معرفی کنند؟

منبع: خبـر ورزشی