به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال یکی از تیم های خوب ایرانی است که توجه ورزشکاران و تیم های زیادی را به خودش اختصاص داده است. تیم استقلال تا به امروز توانسته برای خیلی از جوانان آرزو باشد. جوانان زیادی برای رسیدن به این تیم دعا میکنند. اینک بعد از حاشیه های زیاد افراد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال یکی از تیم های خوب ایرانی است که توجه ورزشکاران و تیم های زیادی را به خودش اختصاص داده است. تیم استقلال تا به امروز توانسته برای خیلی از جوانان آرزو باشد. جوانان زیادی برای رسیدن به این تیم دعا میکنند. اینک بعد از حاشیه های زیاد افراد به دنبال معرفی سرمربی تیم استقلال میباشند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برگزاری بازی استقلال و ذوب آهن طبق برنامه

تیم استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر باید از ذوب‌آهن میزبانی کند، این دیدار روز جمعه ۲۷ مهر در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

استقلال یکم آبان در کشور امارات و در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان باید به مصاف النصر عربستان برود، پیش از این گفته می‌شد که به این دلیل بازی آبی‌پوشان برابر ذوب‌آهن به تعویق خواهد افتاد، اما با درخواست مسئولان باشگاه استقلال، بازی در زمان مقرر برگزار می‌شود./دانشجو

استقلال

استقلال

تغییر زمان دو بازی از هفته هشتم لیگ برتر

با عنایت به درخواست باشگاه‌های تراکتور تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مبنی بر تعویق دیدارهایشان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل تغییرات صورت گرفته در برنامه تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر قطر و متعاقباً زمان بازگشت و حضور ملی پوشان این باشگاه‌ها در اردوی تیم‌های خود و همچنین با توجه به دیدار تیم‌ تراکتور تبریز در لیگ‌ قهرمانان آسیا برابر رقیبش که مقرر بود در تبریز انجام گردد و به خارج از کشور انتقال خواهد یافت.

لذا با توجه به اهمیت همکاری و همراهی با این باشگاه‌ها که نمایندگان شایسته فوتبال کشورمان در لیگ‌ قهرمانان آسیا هستند و می بایست از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع نمایند و به منظور آماده سازی هرچه بهتر آنها، سازمان لیگ فوتبال ایران با نگاهی ویژه و رویکرد ملی جهت پشتیبانی از موفقیت و عملکرد باشگاه های ایران ضمن پذیرش درخواست‌های فوق، دیدارهای هفته هشتم این تیم‌ها را به شرح ذیل معوق اعلام نموده و در تاریخ دیگری که متعاقباً اعلام خواهد شد برگزار می‌ نماید.

فولاد مبارکه سپاهان – نساجی مازندران پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳

گل گهر سیرجان – تراکتور تبریز جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

شایان ذکر است باشگاه استقلال نیز شرایط مشابهی با تیم های تراکتور تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان داشت که بنا به درخواست و پیشنهاد خود باشگاه، مطابق برنامه قبلی در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر در برابر ذوب آهن اصفهان به میدان خواهد رفت./برنا

۷۲ ساعت تا انتخاب سرمربی خارجی استقلال

درحالیکه بازیکنان تیم آبی پوشان این روزها زیر نظر سهراب بختیاری زاده تمرینات آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارند، مدیران و تصمیم گیرندگان باشگاه در تلاش برای عقد قرارداد با یک سرمربی خارجی هستند.
پیش از این قرار بود پل لِگوئن سرمربی فرانسوی به عنوان سکاندار جدید آبی‌های تهران معرفی شود و همه چیز برای این اتفاق در روزهای پنجشنبه و جمعه آماده بود. حتی برای این مربی با تجربه ویزای سفر به ایران هم تهیه شده بود اما اتفاقات اخیر منطقه‌ای باعث شد او به هر دلیلی از حضور در تهران منصرف شود.
به این ترتیب مدیران باشگاه استقلال از روز گذشته بررسی گزینه‌های دیگر را آغاز کردند و گفته می‌شود رزومه حدود ۸ مربی را زیر ذره بین قرار داده‌اند که براساس پیگیری‌ها مشخص شد در این بین ۲ گزینه در سطح و کلاس لگوئن هستند. قرار است طی ۷۲ ساعت آینده پس از جمع بندی نهایی مدیران استقلال، گزینه سرمربیگری آبی‌ها انتخاب و معرفی شود.ضمن اینکه براساس پیگیری‌ها مشخص شد نام‌های مطرح شده از روز گذشته تنها تلاشی از سوی برخی ایجنت‌ها برای معرفی گزینه‌های مدنظرشان به باشگاه استقلال است.
تیم فوتبال استقلال عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف چادرملو می‌رود تا خود را برای بازی با ذوب آهن آماده کند./خبر آنلاین

برانکو به استقلال می‌آید؟

با انصراف پل لوگوئن از قبول پیشنهاد باشگاه آبی پوشان و هدایت آبی‌پوشان پایتخت در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا حالا جریان دلالیسیم در فوتبال ایران تمام عزم خود را جزم کرده تا گزینه‌های بُنجُل خود را به مدیران باشگاه استقلال معرفی کنند تا شاید از این مسیر درآمدی هنگفت به جیب بزنند.

گفته می‌شود یکی از افرادی که در گذشته در باشگاه آبی پوشان مسئولیت داشت با اتحاد با برخی منتقدان کنونی مدیران استقلال در تلاش است، سرمربی سابق پرسپولیس را به عنوان گزینه پیشنهادی خود به مدیران استقلال تحمیل کند تا در مقطع کنونی او با کارنامه‌ای بسیار ضعیف روی نیمکت استقلال قرار بگیرد تا به این ترتیب زمینه حضور مجددش در فوتبال ایران فراهم شود.

دلال نوظهور فوتبال ایران در اقدامی بحث برانگیز در حساب اینستاگرامی خود ادعا کرده پل لوگوئن سرمربی بنجلی است که مدیران استقلال تلاش داشتند وی را به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب کنند در حالی که هواداران این تیم در مقطع کنونی منتظر معرفی فردی نظیر استراماچونی در استقلال هستند که مدیران این تیم از مذاکره با وی صرف نظر کردند. اما ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که این دلال همزمان با انتشار این مطلب برای مدیران استقلال پیغام می‌فرستد که حاضر است برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ناکام تیم ملی چین و عمان که در سال‌های اخیر عملکرد نامناسبی داشته را به تهران بیاورد تا او هدایت استقلال را در دست بگیرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد، مدیران استقلال پیش از مذاکره با پل لوگوئن به استراماچونی پیشنهاد دادند که وی به استقلالی‌ها اعلام کرد برای حضور در کادر فنی استقلال خودش به تنهایی یک و نیم میلیون یورو می‌خواهد در حالی که این رقم به هیچ عنوان با مارکت این مربی همخوانی نداشت به همین دلیل مدیران استقلال قید مذاکره با این مربی ایتالیایی را می‌زنند.
در خصوص رقم پیشنهاد باشگاه آبی پوشان نیز بررسی‌های میزان نشان می‌دهد، پل لوگوئن با رزومه‌ای قابل قبول در مذاکرات خود به توافق مالی قابل قبولی دست پیدا می‌کند و قرار می‌شود در قبال دریافت دستمزد یک میلیون دلاری او به همراه ۵ دستیار به ایران سفر کند تا همکاری خود را با استقلال آغاز کند که لغو بازی خانگی استقلال – النصر در تهران و توصیه سفارت فرانسه به همراه ارسال ایمیل‌های ناشناس برای اعضای خانواده وی باعث انصراف او از این همکاری می‌شود.

بررسی شرایط موجود نشان می‌دهد جریان دلالی در فوتبال ایران این روزها تمام عزم خود را برای تخریب مذاکرات هیئت مدیره استقلال با گزینه‌های کارنامه‌دار جزم کرده تا به این شکل شانس گزینه‌های مدنظر خود را افزایش دهد./افکار نیوز

اندیشه معاصر

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+