به گزارش روزپلاس، وونگ یونگ ‌سون پدر هیونگ‌مین سون کاپیتان تاتنهام و تیم ملی فوتبال کره جنوبی، به همراه پسرش هیونگ‌یون سون و یک مربی دیگر، هر یک از سوی دادگاهی در کره به دلیل سوء استفاده از بازیکنان جوان در آکادمی فوتبال جوانان وونگ جونگ سون در کره جنوبی، ۲۲۲۰ دلار جریمه نقدی شدند. […]

به دردسر افتادن پدر و برادر سون

به گزارش روزپلاس، وونگ یونگ ‌سون پدر هیونگ‌مین سون کاپیتان تاتنهام و تیم ملی فوتبال کره جنوبی، به همراه پسرش هیونگ‌یون سون و یک مربی دیگر، هر یک از سوی دادگاهی در کره به دلیل سوء استفاده از بازیکنان جوان در آکادمی فوتبال جوانان وونگ جونگ سون در کره جنوبی، ۲۲۲۰ دلار جریمه نقدی شدند. همچنین هر سه نفر ملزم شده‌اند تا به مدت ۴۰ ساعت در برنامه درمان کودک آزاری شرکت کنند.

طبق این گزارش؛ والدین یکی از بازیکنان ادعا کرده‌اند که پسرشان پس از ضربه‌ای که هیونگ‌یون سون با پرچم کرنر در یک کمپ تمرینی در ژاپن به پسرشان زده از ناحیه ران پا آسیب دیده که به دو هفته طول درمان نیاز دارد.  وونگ یونگ ‌سون پدر مهاجم سرشناس تاتنهام بسیاری از اتهامات علیه خود و همکارانش را رد کرده و اظهار داشته که از روی عشق به بازیکنان در آکادمی عمل کرده است.

هیونگ مین سون ۳۲ ساله که از سال ۲۰۱۵ در عضویت تاتنهام است، تاکنون در ۴۱۵ بازی برای اسپرز به میدان رفته و آمار ۱۶۴ گل‌زده و ۸۶ پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

 

+