یکی از واسطه‌های فوتبال ایران با همکاری برخی از منتقدان استقلال ، در تلاش است تا برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس و فعلی تیم ملی چین را به استقلال تحمیل کند. این در حالی است که کارنامه این مربی در سال‌های اخیر بسیار ضعیف بوده است. به نقل از خبرگزاری میزان، یکی از افرادی که در گذشته در باشگاه […]

یکی از واسطه‌های فوتبال ایران با همکاری برخی از منتقدان استقلال ، در تلاش است تا برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس و فعلی تیم ملی چین را به استقلال تحمیل کند. این در حالی است که کارنامه این مربی در سال‌های اخیر بسیار ضعیف بوده است.

به نقل از خبرگزاری میزان، یکی از افرادی که در گذشته در باشگاه استقلال مسئولیت داشت با اتحاد با برخی منتقدان کنونی مدیران استقلال در تلاش است، سرمربی پیشین پرسپولیس را به عنوان گزینه پیشنهادی خود به مدیران استقلال تحمیل کند تا در مقطع کنونی او با کارنامه‌ای بسیار ضعیف روی نیمکت استقلال قرار بگیرد تا به این ترتیب زمینه حضور مجددش در فوتبال ایران فراهم شود.

 مدیران استقلال پیش از مذاکره با پل لوگوئن به آندره استراماچونی پیشنهاد دادند که وی به استقلالی‌ها اعلام کرد برای حضور در کادر فنی استقلال خودش به تنهایی یک و نیم میلیون یورو می‌خواهد در حالی که این رقم به هیچ عنوان با مارکت این مربی همخوانی نداشت به همین دلیل مدیران استقلال قید مذاکره با این مربی ایتالیایی را می‌زنند. 

+