مدیرعامل یکی از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران به شکل عجیبی از امکانات باشگاه برای خودش و خانواده‌اش استفاده می‌کند! به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  پیش از این شنیده بودیم مدیرعاملی یک چک را دو بار از خزانه باشگاه نقد کرده و یا دیگری حتی هزینه خرید جوراب‌هایش را هم گردن تیمش انداخته اما حالا به […]

مدیرعامل یکی از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران به شکل عجیبی از امکانات باشگاه برای خودش و خانواده‌اش استفاده می‌کند!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  پیش از این شنیده بودیم مدیرعاملی یک چک را دو بار از خزانه باشگاه نقد کرده و یا دیگری حتی هزینه خرید جوراب‌هایش را هم گردن تیمش انداخته اما حالا به یک مورد جدید برخوردیم. شنیده‌ها حاکی از آن است مدیرعامل یک تیم که چند وقتی می‌شود این پست را تحویل گرفته، برای خودش و همسرش و فرزندنش سه سوییت جداگانه با هزینه باشگاه در یکی از هتل های مجلل شهر تهیه کرده و البته ۳ خودروی متفاوت هم در اختیار او و اعضای خانواده‌اش قرار گرفته است! این درحالی است که هنوز حتی پاسخ استعلام او برای تصدی این پست اعلام نشده و حضورش به عنوان مدیرعامل هنوز قانونی نیست. او یک سوییت برای قرارهای کاری به نام خودش در این هتل گرفته، یک سوییت به اسم همسرش که با هم در آن زندگی می کنند و یک سوییت هم به اسم بچه هایش که جلوی دست و پای او و همسرش نباشند!

هرچند این فرد مدعی است دلیل تاخیر در استعلامات مربوطه این است که همزمان گزینه مدیریت یک باشگاه دیگر نیز بوده و آن ها هم اقدام به گرفتن استعلام کرده‌اند و همین موضوع باعث پیچیدگی و دیر آمدن جواب شده اما واقعیتی که از داخل خود باشگاه مطرح شده، این است که طولانی شدن این پروسه ارتباطی با مسائل دیگر دارد و پای یک مشکل اساسی در میان است.

نکته اینجاست هزینه‌هایی که این مدیر به بودجه باشگاه تحمیل کرده و از آن سود شخصی می‌برد، باعث استعفای یکی از اعضای هیات مدیره هم شده است! این عضو هیات مدیره که به مدیرعامل تذکر داده بود اینگونه هزینه‌ ریخت و پاش‌هایش را از پول‌های باشگاه تامین نکند چراکه سازمان بازرسی هیات مدیره را هم مثل او بازخواست می کند و این تصمیم های فرا قانونی به پای اعضای هیات مدیره هم نوشته می شود، پس از آنکه دید این روند همچنان ادامه دارد، کناره گیری‌اش را از سمت خود اعلام کرد که در آینده شریک این بریز و بپاش‌های عجیب نشود. هرچه هست، قطعا درباره این باشگاه و اقدامات عجیب مدیرعاملش در روزهای آینده اخبار بیشتری خواهید شنید.

منبع خبرورزشی

منبع