شفقنا ورزشی_ تمرین مس رفسنجان امروز زیر نظر امیرحسین پیروانی دنبال شد. به گزارش شفقنا ورزشی، مسئولان مس رفسنجان بعد از جدایی محرم نویدکیا به دنبال جایگزین او می‌گردند و سعی دارند گزینه‌ای مطمئن را پیدا کرده و نیمکت تیم خود را به او بسپارند. با وجود گمانه‌زنی‌های صورت گرفته درباره نیمکت مس و گزینه‌هایی که به […]

شفقنا ورزشی_ تمرین مس رفسنجان امروز زیر نظر امیرحسین پیروانی دنبال شد.

به گزارش شفقنا ورزشی، مسئولان مس رفسنجان بعد از جدایی محرم نویدکیا به دنبال جایگزین او می‌گردند و سعی دارند گزینه‌ای مطمئن را پیدا کرده و نیمکت تیم خود را به او بسپارند. با وجود گمانه‌زنی‌های صورت گرفته درباره نیمکت مس و گزینه‌هایی که به میان آمده اما مسئولان این باشگاه هنوز به طور رسمی هیچ نامی را تایید نکرده‌اند.

در چنین شرایطی از جمع اعضای کادر فنی محرم نویدکیا فقط امیرحسین پیروانی باقی مانده و سایر مربیان هم مس را ترک کرده‌اند.

در چنین شرایطی تمرین روز شنبه نارنجی‌پوشان هم زیر نظر امیرحسین پیروانی دنبال شد و بازیکنان سعی کردند با انجام آیتم‌های تمرینی مد نظر این مربی کارشان را دنبال کرده و اجازه ندهند از شرایط جسمانی دور شوند.

مدیران مس رفسنجان گزینه‌های مربیگری را دنبال می‌کنند و سعی دارند به زودی و طی دو سه روز آینده سرمربی مد نظر خود را انتخاب و معرفی کنند. تا زمان انتخاب سرمربی جدید هم تمرینات زیر نظر امیرحسین پیروانی دنبال می‌شود و باید دید در نهایت چه کسی هدایت نارنجی‌پوشان فوتبال ایران را برعهده خواهد گرفت.

+