به گزارش زیرنویس، امروز یکی از رسانه‌های ورزشی از مصدومیت سامان فلاح در جریان دیدار دوستانه استقلال و چادرملو خبر داده بود که با اعلام سرپرست استقلال این خبر تکذیب شده است.   ایمان عالمی سرپرست استقلال در همین زمینه گفت: سامان فلاح  در بازی تدارکاتی با چادرملو دچار مصدومیت نشده و این خبر کذب است. او […]

به گزارش زیرنویس، امروز یکی از رسانه‌های ورزشی از مصدومیت سامان فلاح در جریان دیدار دوستانه استقلال و چادرملو خبر داده بود که با اعلام سرپرست استقلال این خبر تکذیب شده است.  

ایمان عالمی سرپرست استقلال در همین زمینه گفت: سامان فلاح  در بازی تدارکاتی با چادرملو دچار مصدومیت نشده و این خبر کذب است. او تنها مشکل مسمومیت داشت که خوشبختانه بعد از پایان بازی هم حالش بهتر شد.

با توجه به آسیب دیدگی روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی، استقلالی ها به شدت نگران وضعیت سامان فلاح بودند چراکه ایمان سلیمی هم به تازگی از بند آسیب دیدگی رها شده و استقلال در خط دفاع به شدت نوسان دارد و متزلزل است.

حالا اگر اصل را بر صداقت ایمان عالمی بگذاریم که معمولا دروغ نمی گوید و دلیلی هم برای پنهان کاری ندارد چون هنور بازی های لیگ برتر ادامه پیدا نکرده و فیفا دی تمام نشده است، استقلالی ها باید خوشحال باشند که مصدومیت تازه ای گریبان آبی پوشان را نگرفته و سامان فلاح هم خیلی راحت به تمرینات گروهی برمی گردد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال هم در انتشار گزارش بازی دوستانه استقلال و چادرملو اشاره ای به این آسیب دیدگی نکرده بود.

منبع: خبـر ورزشی