به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در روز پنجم از مسابقات کاراته قهرمانی رده‌های سنی جهان که در شهر ونیز ایتالیا جریان دارد، امروز شنبه ۲۱ مهرماه و در مسابقه رده بندی وزن ۶۱- کیلوگرم ابوالفضل همدم جو به مصاف «الکساندر نئاگو» از رمانی رفت و با قبول شکست ۴ بر صفر از […]

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در روز پنجم از مسابقات کاراته قهرمانی رده‌های سنی جهان که در شهر ونیز ایتالیا جریان دارد، امروز شنبه ۲۱ مهرماه و در مسابقه رده بندی وزن ۶۱- کیلوگرم ابوالفضل همدم جو به مصاف «الکساندر نئاگو» از رمانی رفت و با قبول شکست ۴ بر صفر از رسیدن به مدال برنز بازماند.

وی در دو دیدار نخست خود مقابل «گاسپارت لامبوت» از لوکزامبورگ و «مت توته» از مجارستان پس از کسب نتیجه مشابه صفر بر صفر، در هانتی (رأی داور) برنده تاتامی شد. او در مبارزه سوم ۳ بر ۲ «کاگان اصلان» از ترکیه را برد و سپس موفق شد ۵ بر صفر «پتروس کاراس» از یونان دارنده ۲ برنز کاراته وان جوانان مکزیک و امارات در سال ۲۰۲۴ را مغلوب کند و راهی نیمه نهایی شود. نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم جوانان کشورمان در این مرحله ۷ بر یک نتیجه را به «امانوئلو کالیفانو» از کشور میزبان و دارنده یک برنز کاراته وان جوانان کرواسی و طلای کاراته وان جوانان اسپانیا در سال ۲۰۲۳ واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

این دوره از رقابت‌ها فردا یکشنبه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا