به گزارش زیرنویس؛ این مدافع ۲۱ ساله شیاطین سرخ در زمستان گذشته به صورت قرضی به بنفیکای پرتغال رفت و تابستان هم قرارداد او دائمی شد تا دوران حضورش در منچستریونایتد به پایان برسد. یونایتد این مدافع را با مبلغی در حدود ۶ میلیون یورو به فروش رساند. حالا و پس از درخشش فرناندز در […]

به گزارش زیرنویس؛ این مدافع ۲۱ ساله شیاطین سرخ در زمستان گذشته به صورت قرضی به بنفیکای پرتغال رفت و تابستان هم قرارداد او دائمی شد تا دوران حضورش در منچستریونایتد به پایان برسد. یونایتد این مدافع را با مبلغی در حدود ۶ میلیون یورو به فروش رساند.

حالا و پس از درخشش فرناندز در ترکیب بنفیکا، رسانه‌های پرتغالی از علاقه دو غول فوتبال اسپانیا، یعنی بارسلونا و رئال مادرید به این مدافع جوان خبر می‌دهند. فرناندز در سال ۲۰۲۰ از رئال مادرید به سیستم جوانان یونایتد ملحق شد و سپس در سال ۲۰۲۲ به تیم بزرگسالان یونایتد صعود کرد، اما باوجود اینکه در دو بازی لیگ برتر مقابل چلسی و برایتون روی نیمکت این تیم هم نشست، در نهایت نتوانست برای این باشگاه به میدان برود. او حالا در ۹ بازی گذشته در ترکیب بنفیکا ارزش‌های خود را ثابت کرده است تا غول‌های لالیگا را درپی جذب خود ببیند.

شهر آرا