شایانیوز- همه خانوما که سفید پوست نیستن و بسیاری از بانوان هستن که گندمی و تیره می باشند. خیلی از خانوم ها دلشون خواسته تا تو تابستون آفتاب بگیرن یا سولار برن و یه رنگ شکلاتی به پوستشون ببخشن. از سمتی هم دلشون میخواد تا لاک ناخنشون مرتب و خوشگلاسیون شده باشه. در نتیجه همیشه […]

شایانیوز- همه خانوما که سفید پوست نیستن و بسیاری از بانوان هستن که گندمی و تیره می باشند. خیلی از خانوم ها دلشون خواسته تا تو تابستون آفتاب بگیرن یا سولار برن و یه رنگ شکلاتی به پوستشون ببخشن. از سمتی هم دلشون میخواد تا لاک ناخنشون مرتب و خوشگلاسیون شده باشه. در نتیجه همیشه ژلیش ناخن رو دارند، اما شاید این مشکل رو داشته باشن که ندونن چه رنگ لاکی بهشون میاد و شاید هم اشتباها رنگش رو انتخاب کنند. اما نگران نباشید چرا که رنگ های بسیاری هستند که به پوست بدن شما خانوم زیبا میان. بانوانی که رنگ پوست گرمی همچون گندمی و تیره دارند میتونن به راحتی از رنگ لاک ناخن هایی که در ادامه مطلب بهشون اشاره کردیم استفاده کنن و زیباترین ورژن خودشون رو داشته باشند. لاک ناخن ها انواع رنگ مختلفی دارند. تعدادی که لاک ها دارند اونقدری هست که شاید یهو ببینید مثلا از قرمز پنجاه تناژ مختلف وجود داشته باشه. دیگر رنگ ها هم به همین شکل. لاک ناخن این روزها به شکل ژلیش انجام میشه و دیگه کمتر خانومی پیدا میشه که بره سراغ لاک زدن چرا که اینجوری به دو روز نکشیده لاک لب پر میشه و ممکنه حتی ناخن هم دچار شکستگی بشه. انتخاب رنگ درست لاک برای استایل یک بانو از واجباته چرا که اگر به درستی نباشه میتونه جلوه زیبا رو از خانوم گرفته و نمای نه چندان مرتب بهش بده. اگر پوست گرمی دارید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

683746874

ژلیش لاک به رنگ قرمز گرم

قرمز در هر تناژی که باشه چه گوجه ای و چه جیگری، میتونه زیبایی قابل توجهی داشته باشه. اما برای افراد با پوست گرم، لاک قرمز با تناژ گرم میتونه زیبایی خاص تری داشته باشه.ین رنگ میتونه دست شما رو برجسته تر نشون بده و بهشون انرژی و شادابی هدیه بده. از سویی هم رنگ‌ هایی مثل قرمز آجری و قرمز کلاسیک، میتونن جلوه ای جذاب و شیک برای پوست‌های گندمی داشته باشند که توجه افراد رو به خودش جلب میکنه و میتونه خیلی راحتم با هر لباسی ست بشه. قرمز گرم برای مجالس رسمی و موقعیت های اینچنین به شدت ایده آل و بی نظیر خواهند بود و ظاهری متفاوت و حرفه ای به شما می بخشند.

6893796496

68746874

صورتی چرک برای پوست گندمی و برنز

صورتی چرک هم یکی دیگه از رنگای پر طرفداری هستش که برای پوست های گندمی میتونه عالی باشه یه ظاهر لطیف و شیک به شما بده. این رنگ برای هر موقعیتی خوبه، از رسمی ترین گرفته تا دوستانه ترین و مهمونی و سرکار و هر کجا. در واقع صورتی چرک به دلیل تناژ خاکی که داره خیلی خوشگل با رنگ طبیعی پوست مچ میشه و برای همه فصول سال هم مناسبه، مخصوصا واسه روزهای سرد. این رنگ میتونه دستان شما رو روشن تر و نرم تر کنه.

963876974

بژ نود

بژ نود از اون رنگاییه که همیشه خوشگلی خودش رو داره. این رنگ به دلیل اینکه بیشتر به رنگ پوست شما نزدیکه، میتونه پوست شما رو صاف و یکدست تر نشون بده. بژ نود چون ساده و خنثی هستش، با هر ست لباس و در هر موقعیت مکانی عالی میشه و میتونه ظاهری منحصر به فرد براتون بسازه. با این رنگ دستان شما طبیعی دیده خواهد شد.

9879967

هلویی نود زیبا برای هر موقعیت

از سویی هم هلویی نود رو داریم که با تناژ گرمش، برای پوست های گندمی واقعا زیباست. این رنگ برای استفاده روزانه خوشگله و اگر موقعیت تم داری دارید، میتونید از رنگ های جیغ تر استفاده نمایید. این رنگ مخصوصا در فصل هایی مثل بهار و تابستون جلوه شاداب و تازه ای به فرد میبخشه و میتونه دستان رو روشن تر هم نشون بده. شباهت زیاد این رنگ به پوست دست باعث میشه تا دستان شما نرم و لطیف تر هم دیده بشه.

6384764679

آبی نفتی جذاب ترین

آبی تیره یکی از رنگ‌ های عمیق و شیک محسوب میشه که با پوست گندمی میتونه ترکیب جذابی بشه. این رنگ لاک، به دستان جلوه‌ ای رسمی و قدرتمند هدیه میدن و برای مجالس و محیط‌ های کاری هم به شدت مناسب اند. آبی تیره به خصوص در فصول سرد سال جذابیت بیشتری هم دارد و با لباس‌ هایی که تیره رنگ هستن و یا حالت رسمی دارن به خوبی هماهنگ میشه. این رنگ برای افرادی که شیفته ظواهر متمایز و متفاوت هستن عالیه و میتونه انتخابی ایده آل باشه.

6346

بنفش تیره

بنفش تیره از اون رنگای لوکس و خاصی محسوب میشه که به دستاتون جلوه‌ ای شیک و متفاوت میده. بنفش واسه پوستای گندمی و تیره واقعا نمای یونیکی داره که اگر با استایل های مدرن کلاسیک ست بشه جذابیت خاصی به همراه خواهد داشت. بنفش تیره برای مجالس شبانه و موقعیت‌ های رسمی، انتخابی بسیار ایده آل برای بانوان با پوست گندمی و تیره هستش.

9376949

+