بازدید:۱۵۰ صد آنلاین | استقلالی‌ها امیدوار هستند بتوانند سرمربی اسبق لیون و پاری‌سن‌ژرمن را مجاب به عقد قرارداد کنند. به گزارش صد آنلاین، استقلالی‌ها با پل لگن برای عقد قرارداد به توافق‌های خوبی رسیده بودند اما فرشید سمیعی به دلیل آنچه شرایط منطقه خواند اعلام کرد این سرمربی از قبول هدایت آبی‌ها انصراف داده است. در […]

استقلالی‌ها دست بردار این گزینه سرمربیگری نیستند / لو گون در راه ایران؟

بازدید:۱۵۰

صد آنلاین | استقلالی‌ها امیدوار هستند بتوانند سرمربی اسبق لیون و پاری‌سن‌ژرمن را مجاب به عقد قرارداد کنند.

به گزارش صد آنلاین، استقلالی‌ها با پل لگن برای عقد قرارداد به توافق‌های خوبی رسیده بودند اما فرشید سمیعی به دلیل آنچه شرایط منطقه خواند اعلام کرد این سرمربی از قبول هدایت آبی‌ها انصراف داده است.


در این بین اینطور عنوان شده برخی افراد از داخل ایران ایمیل‌های تهدیدآمیزی برای همسر لو گن ارسال کرده‌اند و همین مساله باعث شده این مربی از قبول هدایت باشگاه استقلال منصرف بشود.

شنیدیم مدیران استقلال در کنار مذاکره با چند گزینه، همچنان دنبال متقاعد کردن لو گن برای قبول هدایت تیم‌شان هستند و تلاش می‌کنند به این سرمربی فرانسوی اطمینان بدهند در ایران امنیت کامل برقرار است.

طبق اعلام سازمان لیگ استقلالی‌ها باید ۶ روز دیگر در هفته هشتم لیگ برتر با ذوب آهن بازی کنند و آبی‌ها امیدوار هستند در این بازی یک مربی خارجی هدایت‌شان را برعهده داشته باشد.

خبر ورزشی