به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی مقابل ازبکستان به تساوی خارج از خانه رسید که اوتکیر یوسوپوف نسبت به بسیاری از ملی‌پوشان ایران شناخت داشت و با نمایش موثرش توانست دروازه خود را بسته نگه دارد. یوسوپوف که در تابستان امسال به فولاد خوزستان اضافه شده و در چهار مسابقه از […]

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی مقابل ازبکستان به تساوی خارج از خانه رسید که اوتکیر یوسوپوف نسبت به بسیاری از ملی‌پوشان ایران شناخت داشت و با نمایش موثرش توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

یوسوپوف که در تابستان امسال به فولاد خوزستان اضافه شده و در چهار مسابقه از هفت بازی این فصل لیگ برتر دروازه خود را بسته نگه داشته، دیروز هم برای دومین جدال متوالی برابر ایران توانست کلین‌شیت کند و نگذارد شاگردان امیر قلعه‌نویی به برتری برسند که این نمایش با واکنش باشگاه فولاد همراه شده است.

این دروازه‌بان ۳۳ ساله ازبک در دیدار روز گذشته مقابل ایران فقط در یک صحنه به طور جدی به دردسر افتاد که در لحظات پایانی واکنش تماشایی روی ضربه سر سعید عزت‌اللهی نشان داد و نگذاشت ایران به سه امتیاز دست پیدا کند و حالا هم فولاد خوزستان بابت این عملکرد به او تبریک گفته است.

باشگاه فولاد خوزستان در اقدامی عجیب نسبت به نمایش یوسوپوف مقابل ایران واکنش نشان داده و با انتشار پوستر، برای او نوشته: «عقاب فولاد خوش درخشیدی».

2093464

این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه‌های اماراتی (شباب الاهلی و کلباء) که حریفان ایران در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ هستند، هیچ واکنشی نسبت به نمایش لژیونرهای ایرانی خود در جدال قبلی دو تیم و حتی فیفا دی فعلی که دو تیم هیچ مسابقه‌ای با هم ندارند، نداشته است.

منبع