به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از ورزش سه ، هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه به پایان رسید. در همین راستا و همچون فصل گذشته اینجا در ورزش سه هر هفته به معرفی تیم منتخب خواهیم پرداخت. *پاسور: علی رمضانی ( فولاد سیرجان ایرانیان)پاسور ملی پوش این فصل فولاد سیرجان ایرانیان در بازی […]

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از ورزش سه ، هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه به پایان رسید. در همین راستا و همچون فصل گذشته اینجا در ورزش سه هر هفته به معرفی تیم منتخب خواهیم پرداخت.

*پاسور: علی رمضانی ( فولاد سیرجان ایرانیان)
پاسور ملی پوش این فصل فولاد سیرجان ایرانیان در بازی برابر پیکان عملکرد تقریبا بی نقصی از خود به نمایش گذاشت. او همچنین در سرویس و دفاع هم برای فولاد سیرجان خوب کار کرد و پاس های تمیزی را برای مهاجمان تیمش فراهم ساخت تا نامش به عنوان پاسور هفته در تیم منتخب قرار بگیرد.

*دریافت کننده اول: حمزه زرینی( طبیعت اسلامشهر)
کاپیتان سی و نه ساله تیم طبیعت اسلامشهر یک بازی درخشان دیگر را در هفته دوم برای طبیعت اسلامشهر مقابل صنعتگران امید به نمایش گذاشت به طوری که در سالن همه او را مورد تشویق قرار دادند. حمزه علاوه بر آبشارهای خوب خود در توپ گیری و دریافت اول هم عالی کار کرد و امتیاز آورترین بازیکن طبیعت در هفته دوم بود.

*دریافت کننده دوم: علیرضا صفایی ( گیتی پسند اصفهان)
در روزی که تیم گیتی پسند اصفهان مقابل سپهر صدرا مشهد به معنای واقعی کلمه یک تیم بود، علیرضا صفایی بازیکنی که تنها چند روز است راهی این تیم شده از ست دوم وارد زمین شد و توانست عملکرد خوبی را در همین بازی اول از خود برجای بگذارد و نامش در تیم هفته قرار بگیرد. صفایی جایگزین علیرضا مباشری مصدوم در تیم گیتی پسند اصفهان شده است.

*سرعتی زن اول: یوسف کاظمی ( مهرگان نور)
در روز بازی مهرگان نور و شهرداری ارومیه که شگفتی بزرگ هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران در آن رخ داد، یوسف کاظمی سرعتی زن جوان مهرگان نور خوش درخشید و توانست مهره موثر تیمش در کنار بازیکنانی چون امیر پژومان و امین نجفی باشد.

*سرعتی زن دوم: امیر حسین توخته(چادر ملو اردکان)
امیر حسین توخته سرعتی زن این فصل چادر ملو اردکان پس از یک سال محرومیت، رفته رفته به دوران اوج خود باز می گردد. او در هفته دوم لیگ برابر مس رفسنجان در سه ست ده امتیاز کسب کرد که چهار امتیاز آن از دفاع بود.

*قطر پاسور: محمد بربست ( سایپا تهران)
محمد بربست سرعتی زن بیست و دو ساله تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل پاس گرگان توانست بیست و نه امتیاز برای سایپا کسب کند و روز درخشانی را با تیمش سپری کند. بربست در اوج جوانی در بسیاری از صحنه ها به مانند یک بازیکن با تجربه عمل می کند و محمد ترکاشوند سرمربی سایپا به همین دلیل او را به عنوان قطر پاسور اول تیمش در حضور کیاوش حیدری، انتخاب کرده است.

*لیبرو: مصطفی حیدری(مهرگان نور)
مصطفی حیدری لیبروی سی و سه ساله این فصل مهرگان نور با تجربه ای که در طول این سالها در لیگ برتر والیبال ایران کسب کرده است، به خوبی از عهده  اسپک ها و سرویس های بازیکنان شهرداری ارومیه بر آمد و در بین لیبرو های آماده هفته دوم لیگ، او به عنوان لیبرو هفته انتخاب شد.

*تیم هفته: مهرگان نور
تیم مهرگان نور کار نیمه تمام خود در هفته اول مقابل شهداب یزد را در هفته دوم تمام کرد و با پیروزی بزرگ و سریع برابر شهرداری ارومیه شگفتی بزرگ هفته را رقم زد و عنوان تیم هفته را از آن خود کرد.

سرمربی هفته: نقی ذکایی ( مهرگان نور)
نقی ذکایی که سال اول سرمربیگری خود را در لیگ برتر والیبال ایران می گذراند، با تیم کم ستاره و البته یک دستی که دارد به خوبی از پس شهرداری ارومیه و عبدالرضا علیزاده مربی خوش فکرش بر آمد و توانست بهترین تیم هفته اول را با آنالیز خوبی که انجام داده بود، شکست دهد.

***بازیکن هفته: محمد بربست ( سایپا تهران)

لژیونر هفته: میلاد عبادی پور ( چستخووا لهستان)
میلاد عبادی پور دریافت کننده سی و یک ساله تیم ملی والیبال ایران به خاطر عملکرد بی نظیرش در دو بازی این هفته مقابل قهرمان و نایب قهرمان اروپا یعنی زاکسا و یاستربسکی توانست عنوان لژیونر هفته را از آن خود کند. او در این هفته ها به قدری خوب بوده که هواداران چستخووا به او لقب پروفسور داده‌اند.

+