به گزارش “ورزش سه”، با توجه به مصدومیت ابوالفضل جلالی در اردوی تیم ملی میلاد زکی‌پور تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی استقلال دنبال می‌کند تا در صورتی که دیگر مدافع این تیم توانایی بازی را نداشت در دو دیدار حساس مقابل ذوب آهن و النصر به میدان برود. زکی‌پور در این فصل زیر نظر […]

به گزارش “ورزش سه”، با توجه به مصدومیت ابوالفضل جلالی در اردوی تیم ملی میلاد زکی‌پور تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی استقلال دنبال می‌کند تا در صورتی که دیگر مدافع این تیم توانایی بازی را نداشت در دو دیدار حساس مقابل ذوب آهن و النصر به میدان برود.

زکی‌پور در این فصل زیر نظر جواد نکونام فیکس بود و رفته رفته ابوالفضل جلالی به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در دیدار مقابل هوادار روی نیمکت قرار گرفت اما حالا بازهم در شرایطی قرار گرفته تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد و توانایی‌اش را به رخ بکشد.

مدافع آبی‌ها از آمادگی خوبی بهره می‌برد و یکی از نقاط قوت استقلال جناح چپ آنهاست که در صورت در دسترس نبودن یکی از بازیکنان مهره‌ای هم سطح و باکیفیت برای حضور در زمین در اختیار کادرفنی قرار دارد.

دیدار استقلال و ذوب آهن ۲۷ مهر در ورزشگاه شهرقدس برگزار می‌شود و باید دید تا آن زمان وضعیت مدافع مصدوم استقلال ابوالفضل جلالی به چه شکل پیش خواهد رفت.

منبع