به گزارش نخست نیوز، بهنام بهروز_ نسل طلایی داوری استان در زمان مدیریت اجرایی اکبرنژاد در کمیته داوران شکل گرفت و نقش او در تربیت داوران بین‌المللی فوتبال مشهد انکارناپذیر بود. او در دوران ریاست رحمان نادری درهیات‌فوتبال استان ، مسوول کمیته داوران فوتبال بود. آغاز لیگ برتر استان رقابت‌های لیگ‌برترفوتبال بزرگ‌سالان خراسان رضوی با حضور۱۲ […]

به گزارش نخست نیوز، بهنام بهروز_ نسل طلایی داوری استان در زمان مدیریت اجرایی اکبرنژاد در کمیته داوران شکل گرفت و نقش او در تربیت داوران بین‌المللی فوتبال مشهد انکارناپذیر بود. او در دوران ریاست رحمان نادری درهیات‌فوتبال استان ، مسوول کمیته داوران فوتبال بود.

آغاز لیگ برتر استان

رقابت‌های لیگ‌برترفوتبال بزرگ‌سالان خراسان رضوی با حضور۱۲ تیم شهرستانی و ۸ تیم مشهدی دردوگروه ،آغاز شد. در پایان مسابقات هفته اول ،مشهدی‌ها درشش تقابل با تیم‌های شهرستانی به ۳ پیروزی ،۲شکست و یک تساوی رسیدند.

تابلوی نتایج: دهداری مشهد ۲ پیام توس یک / خیام بتن نیشابور صفر عالی و حرفه‌ای ۳ /فجر بیدخت ۶ سعید نیشابور صفر / مهدیار نیشابور یک نگین سناباد مشهد ۳ / آفرین مشهد یک گاز سرخس ۳ /

ناکامی در فوتسال امیدها

رقابت‌های دورگروهی لیگ‌برترفوتسال امیدهای کشور با صعود تیم‌های سپاهان نوین اصفهان و ستارگان مهر آفرین تهران از گروه اول و هیات قم و مس سونگون از گروه دوم به مرحله بعدی به پایان رسید. تیم‌های استعدادهای درخشان و فرش‌آرای مشهد در این دوره از رقابت‌ها به ترتیب در گروه اول و دوم در جایگاه‌های سوم و چهارم گروه‌‎های شش‌تیمی قرار گرفتند. تیم‌های اول و دوم هرگروه به مرحله بعد رسیدند و تیم‌های پنجم و ششم به دسته پایین‌تر سقوط کردند. نکته جالب اینکه در روز پایانی استعدادهای درخشان شانس صعود را از دست داد و فرش‌آرا با لطف گل زده بیشتر از تیم پنجم جدول، در لیگ‌برتر باقی ماند.

فردوسی ثامن با چراغ خاموش

نماینده فوتبال مشهد که فصل قبل با اسم خوشه طلایی در لیگ‌یک حاضر بودند، پس از کش‌وقوس‌های فراوان درنهایت به لیگ۲ سقوط کردند و حالا برای بازگشت به دومین سطح فوتبال ایران باید تلاش کنند. تیمی که نیم‌فصل دوم لیگ آزادگان بیشتر در قالب یک مهمان در مشهد به میدان ‌رفت، حالا بانام فردوسی ثامن و با جمع‌کردن چند بازیکن باتجربه در کنار جوانان فوتبال مشهد، امیدوار است به اهداف مدنظرش برسد.

تمرینات تیم فردوسی ثامن زیرنظررضا ناصحی در حال برگزاری است. وحید فرجی از مدرسان‌ رسمی فدراسیون فوتبال، درکنارنوید گلبویی، کمک‌های ناصحی خواهند بود. همچنین مصطفی سلامی ،مربی گلرها و جواد ملکوتی به‌عنوان بدن‌ساز فعالیت می‌کند.

قهرمانی یاران میثاقیان

مسابقات لیگ دسته‌اول فوتبال کمتر از۱۵سال باشگاه‌های مشهد در۲ گروه ۸ و ۹‌تیمی برگزار شد؛ جایی که درگروه اول تیم‌های خوشحال، نسیم پیکان، آقای گل، امید سپهر، فدک، ایرانیان خودرو، میثم و آزمون برتر به مصاف هم رفتند و در پایان تیم‌های فدک و آزمون برتر به ترتیب با ۱۹ و ۱۴امتیاز به نیمه‌نهایی صعود کردند. درگروه دوم نیز ۹تیم پیام توس، جهان‌گستر، نساجی، شهر فوتبال، یاران میثاقیان، پدیده ماهان، نساجی، برترین و نواندیش با یکدیگر هم‌گروه بودند که در پایان برترین با ۲۴ و یاران میثاقیان با ۱۹ امتیاز اول و دوم شدند.

در مرحله نیمه‌‎نهایی، تیم برترین به مصاف تیم آزمون برتر رفت و یاران میثاقیان با فدک روبرو شد و درنهایت یاران میثاقیان وبرترین، به فینال و فدک و آزمون برتر به رده‌بندی رفتند. دربازی رده‌‎بندی تیم آزمون برتردرضربات پنالتی ۶بر۵ برنده شد. در فینال هم یاران میثاقیان پس از تساوی ۲بر۲ در پنالتی‌ها ۶بر۵ برنده شد و جام را بالای سر برد.

ایرانیان خودرو وشهرفوتبال بدون امتیاز به همراه توس نوین با ۳ امتیاز،نیز به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

 

+