به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کنگره فدراسیون جهانی کاراته به میزبانی ونیز جسولو ایتالیا برگزار شد و نمایندگان ۸۵ فدراسیون ملی از هر ۵ قاره حضور داشتند. بودجه و صورت‌های مالی فدراسیون جهانی ارائه و به تصویب اعضای کنگره رسید. همچنین عضویت فدراسیون کاراته مکزیک به صورت دائمی در این کنگره پذیرفته […]

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کنگره فدراسیون جهانی کاراته به میزبانی ونیز جسولو ایتالیا برگزار شد و نمایندگان ۸۵ فدراسیون ملی از هر ۵ قاره حضور داشتند.

بودجه و صورت‌های مالی فدراسیون جهانی ارائه و به تصویب اعضای کنگره رسید. همچنین عضویت فدراسیون کاراته مکزیک به صورت دائمی در این کنگره پذیرفته ودر مورد میزبانی‌های آینده تصمیم گیری شد.

در ادامه در خصوص رکورد شرکت در مسابقات جهانی رده‌های پایه ایتالیا، جام جهانی کاراته در پامپلونا اسپانیا، کمپ آموزشی جوانان در پورک کرواسی و مسابقات مقدماتی قهرمانی انفرادی بزرگسالان جهان در پاریس فرانسه ۲۰۲۵ بحث و گفت‌وگو شد.

وضعیت کاراته در بازی‌های المپیک جوانان داکار در سال ۲۰۲۶ نیز مورد بررسی قرار گرفت و همچنین اعلام شد فدراسیون جهانی کاراته به دنبال گنجاندن این رشته در رویدادهای المپیک آینده، به ویژه در بازی‌های المپیک ۲۰۳۲ بریزبن است.

کنگره پیشنهاد کمیته اجرایی را برای تعیین شهرهای میزبان برای رویدادهای ۲۰۲۶ را هم تصویب کرد. رباط مراکش میزبان مسابقات جهانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال و هانگژو چین میزبان جام جهانی کاراته در سال ۲۰۲۶ خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا