به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این جلسه حجت الله بهمنی معاون کمیته مسئولیت های اجتماعی و مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ سرپرست گروه ضمن تأکید بر حفظ کار تیمی و پرهیز از فردگرایی، برنامه های هدایت هواداران را در دیدار تیم ملی ایران و ازبکستان را برای گروه تشریح کرد. در […]

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این جلسه حجت الله بهمنی معاون کمیته مسئولیت های اجتماعی و مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ سرپرست گروه ضمن تأکید بر حفظ کار تیمی و پرهیز از فردگرایی، برنامه های هدایت هواداران را در دیدار تیم ملی ایران و ازبکستان را برای گروه تشریح کرد.

در این جلسه بهمنی با تاکید بر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی از مشوقان خواست که این اصل مهم را هم روی سکوهای ورزشگاه در تاشکند به نمایش بگذارند. 

وی تصریح کرد: مشوقین تیم ملی در جام جهانی و جام ملت های آسیا در قطر هم کمک شایانی به تشویق هماهنگ هواداران تیم ملی کردند به طوریکه فیفا مشوقان تیم ملی را جز بهترین و پرشورترین هواداران فوتبال جهان دانستند. 

پیش بینی می شود فردا بیش از ۳۰۰ تماشاگر ایرانی در ورزشگاه بنیادکار حاضر شوند.

ظرفیت ورزشگاه حدود ۳۴ هزار تماشاگر است. فردا مشوقین حاضر در ورزشگاه اقلام هواداری مثل کلاه، شال و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بین هواداران توزیع خواهند کرد.

انتهای پیام/

+