به گزارش زیرنویس، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت مرد جوانی به نام شاهین آغاز شد.  وی که به پلیس آگاهی رفته بود از همسرش و یک مرد غریبه  به نام فرزاد شکایت کرد. وی در تشریح ماجرا به ماموران گفت: مدتی بود با همسرم به شدت اختلاف پیدا کرده بودم. […]

به گزارش زیرنویس، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت مرد جوانی به نام شاهین آغاز شد.

 وی که به پلیس آگاهی رفته بود از همسرش و یک مرد غریبه  به نام فرزاد شکایت کرد.

وی در تشریح ماجرا به ماموران گفت: مدتی بود با همسرم به شدت اختلاف پیدا کرده بودم. من به رفتارهای او مشکوک بودم .به همین خاطر چند بار او را تعقیب کردم و متوجه رابطه پنهانی اش با مردی به نام فرزاد شدم .آخرین بار وقتی متوجه شدم مرد غریبه در غیاب من  به خانه‌ام رفته با یکی از دوستان صمیمی‌ام تماس گرفتم و همراه او به خانه رفتم و با همسرم و مرد غریبه درگیر شدم اما فرزاد مرا به شدت کتک زد. دست راستم آسیب دید و پزشکان شکستگی استخوان‌های کف دستم را تایید کرده‌اند. حالا من به خاطر رابطه پنهانی و همچنین ضرب و جرح از فرزاد شاکی هستم .

انکار رابطه پنهانی

با این شکایت مرد غریبه بازداشت شد اما رابطه پنهانی با زن شوهردار را نپذیرفت .

وی گفت: من طراح سایت هستم و در زمینه کاری با همسر شاهین در ارتباط بودم.او گاهی اوقات برایم پیامک ارسال می‌کرد و در کارهایش از من کمک می‌خواست .من هم کارهای مربوط به سایت را برایش انجام می‌دادم .آن روز هم به خانه او نرفته بودم .ما در پارکینگ مشغول صحبت بودیم که یکباره همسرش سررسید. او یکباره به سمتم حمله ور شد و مرا کتک زد .من هیچ رابطه‌ای با زن جوان نداشتم و ضربه‌ای هم به شوهرش نزدم.

 با انکار اتهام از سوی زن و مرد  جوان، هر دو در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند .

در دادگاه

قضات دادگاه با توجه به پیامک‌های رد و بدل شده بین آنها هر یک را به ۷۰ ضربه شلاق محکوم کرد. فرزاد به خاطر کتک زدن شاهین به پرداخت دیه و ۱۶ ماه زندان محکوم شد.اما به این حکم اعتراض کرد و مدعی شد بی‌گناه است.

ایراد به بخش ضرب و جرح شوهر زن خیانتکار توسط فرزاد

 با این اعتراض پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات عالی رتبه اعلام کردند متهم از ابتدای بازداشت هرگز به ضرب و جرح مرد جوان اعتراف نکرده و هیچ مدرکی غیر از اظهارات شاکی در پرونده وجود ندارد .از این رو لازم است تحقیقات درباره پرونده از سر گرفته شود و کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کنند آسیب دیدگی دست شاکی ناشی از ضربه متهم بوده یا نه.

حکم به اجرای قسامه

وقتی کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند اظهار نظر در این باره ممکن نیست، قضات دادگاه پرونده را لوث تشخیص داده  و حکم به برگزاری مراسم قسامه صادر کردند.

به این ترتیب قرار شد فرزاد در دادگاه قسم بی‌گناهی یاد کند تا از اتهام ضرب و جرح شاهین تبرئه شود.

 

منبع خبر: رکنـا