(تصاویر و محتوای این مطلب ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد) شایانیوز- آندری رومانوویچ چیکاتیلو، به عنوان یک قاتل زنجیره ای شرور ظاهر شد که برای یک دهه بر اتحاد جماهیر شوروی سایه انداخت. بدنامی او القاب شومی مانند «قصاب روستوف»، «چاک‌دهنده روستوف» و «ریپر سرخ» را برای او به ارمغان آورد. در طی ۱۲ […]

(تصاویر و محتوای این مطلب ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد)

شایانیوز- آندری رومانوویچ چیکاتیلو، به عنوان یک قاتل زنجیره ای شرور ظاهر شد که برای یک دهه بر اتحاد جماهیر شوروی سایه انداخت. بدنامی او القاب شومی مانند «قصاب روستوف»، «چاک‌دهنده روستوف» و «ریپر سرخ» را برای او به ارمغان آورد. در طی ۱۲ سال، چیکاتیلو حداقل ۵۲ قتل وحشیانه را ترتیب داد و زنان و کودکان را در اتحاد جماهیر شوروی روسیه، اوکراین و ازبکستان به قتل رساند. کارهای هیولایی او در سطح جهانی بازتاب یافت و بازرسان را گیج کرد و موقعیت او را به عنوان یکی از پرکارترین قاتلان زنجیره ای در تاریخ تثبیت کرد.  (ممکن است دیدن این تصاویر برا برخی آزاردهنده باشد.)

21

سال های دور از انسانیت از او ناانسان ساخت

سال‌های شکل‌گیری چیکاتیلو با فقر، محرومیت و آسیب‌های روانی عمیق همراه بود. او که در میان هیاهوی جنگ جهانی دوم در یک خانواده دهقانی به دنیا آمد، سوء تغذیه را تحمل کرد و شاهد ویرانی های جنگ، از جمله مرگ پدرش و مصادره اجباری دام های آنها توسط مقامات شوروی بود. این تجربیات زخم‌های عمیقی را به وجود آوردند و حس عمیقی از بی‌کفایتی و درک نادرست مردانگی را تقویت کردند.

20

سادیسم در جوانی، قتل در میانسالی

در جوانی، چیکاتیلو با ایجاد ارتباطات سالم دست و پنجه نرم می‌کرد، که با ترس شدید از طرد شدن مواجه بود. او که گرفتار ناتوانی جنسی بود، بیشتر احساس انزجار خود را تقویت کرد. این پیچیدگی‌های روان‌شناختی، که با میل به خشونت و سادیسم در هم آمیخته است، زمینه‌ای را برای وحشت در حال آشکار شدن ایجاد کرد.

22

معلم یا یک متجاوز به عنف؟

او در ایام مدرسه پس از تحقیر از سوی همکلاسی هایش به علت جثه نحیف و ترسو بودن مورد تمجید معلمان قرار میگرفت چراکه فردی درسخوان بود؛ در ادامه نیز معلمی را به عنوان حرفه خود برگزید. چیکاتیلو اگرچه او در موضوعاتی که تدریس می کرد آگاه بود، اما به ندرت می توانست نظم و انضباط را در کلاس های خود حفظ کند و مرتباً مورد تمسخر شاگردانش قرار می گرفت. در ماه مه ۱۹۷۳، چیکاتیلو اولین تجاوز جنسی شناخته شده خود را به یکی از شاگردانش انجام داد. ماه‌ها بعد، او دختر نوجوان دیگری را که در کلاسش حبس کرده بود مورد تجاوز جنسی قرار داد و کتک زد. حرفه چیکاتیلو به عنوان معلم در مارس ۱۹۸۱ پس از چندین شکایت از کودک آزاری علیه دانش آموزان هر دو جنس به پایان رسید.

23

24

کشتار برای لذت جنسی

نخستین قتل او نیز با دختری ۹ ساله آغاز شد. دخترک را به کلبه ای قدیمی برد و پس از آن که نتوانست به تجاوز کند او را خفه کرد و سه ضربه چاقو به شکمش زد و در حالی که کودک را با چاقو می زد، به ارگاسم رسید. چیکاتیلو تنها از طریق چاقو زدن و ضرب و شتم زنان و کودکان تا حد مرگ توانست به برانگیختگی جنسی و ارگاسم دست یابد. اهداف او طیف متنوعی را شامل می شد، از زنان و کودکان گرفته تا فقرا. شیوه کار او شامل حملات وحشیانه، مثله کردن، و حتی آدم خواری بود.

26

25

+