«هزینه نیمکت‌نشینی نیمار گران‌تر از نصف تیم الهلال»، این گزارش امروز(چهارشنبه) سایت الموطن عربی از ریخت‌وپاش عجیب به‌پای کاپیتان غایب تیم ملی برزیل است. به گزارش زیرنویس به نقل از این رسانه عربی نیمار با دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو گران‌قیمت‌ترین نیمکت‌نشین تاریخ مستطیل سبز لقب گرفت. ستاره برزیلی سال گذشته از پاری‌سن‌ژرمن با مبلغ […]

«هزینه نیمکت‌نشینی نیمار گران‌تر از نصف تیم الهلال»، این گزارش امروز(چهارشنبه) سایت الموطن عربی از ریخت‌وپاش عجیب به‌پای کاپیتان غایب تیم ملی برزیل است.

به گزارش زیرنویس به نقل از این رسانه عربی نیمار با دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو گران‌قیمت‌ترین نیمکت‌نشین تاریخ مستطیل سبز لقب گرفت. ستاره برزیلی سال گذشته از پاری‌سن‌ژرمن با مبلغ ۹۰ میلیون یورو به الهلال منتقل شد تا گران‌ترین انتقال تاریخ لیگ عربستان لقب بگیرد. نیمار در ابتدای حضورش در الهلال در ایام فیفا دی در بازی تیم ملی برزیل با اروگوئه رباط صلیبی پاره کرد تا در ۱۳ ماه اخیر خانه‌نشین شود.

رسانه عربی می‌نویسد که هزینه‌ای که الهلال برای نیمار خانه‌نشین کرده مساوی با دستمزد ساویچ، نوس، میتروویچ، مالکوم و لودی ۵ ستاره خارجی‌اش(۱۰۰ میلیون یورو) است.

بر اساس گزارش الموطن، نیمار در طول ۱۳ ماه تنها ۵ بازی برای الهلال انجام داده یعنی برای هر بازی ۲۰ میلیون یورو درآمد داشته است.

منبع: خبـر ورزشی