به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال هوادار در هفته هفتم در یک بازی نفسگیر با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال شد تا شرایط برای آنها سخت‌تر بشود. صائب محبی، کاپیتان و مدافع با تجربه هوادار در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط خود و تیمش صحبت کرد. صائب محبی، مدافع هوادار، درباره باخت […]

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال هوادار در هفته هفتم در یک بازی نفسگیر با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال شد تا شرایط برای آنها سخت‌تر بشود. صائب محبی، کاپیتان و مدافع با تجربه هوادار در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط خود و تیمش صحبت کرد.

صائب محبی، مدافع هوادار، درباره باخت مقابل استقلال گفت: به نظرم بازی با استقلال را خوب شروع کردیم و خوب بازی کردیم. خلق موقعیت‌های خوبی داشتیم. صحنه دقیقه ۴ از نظر همه کارشناسان پنالتی بوده است. طبق قانون وی‌ای‌آر در هر بازی باید ۱۴ تا ۱۵ دوربین باشد ولی متاسفانه در لیگ ما با ۴تا ۵ تا یا حداکثر ۷ دوربین بازی را برگزار می‌کنند و فقط اسم کمک داور ویدیویی روی آن است و متاسفانه خیلی راحت ورق بازی برای ما برگردانده شد. از آن طرف یک بازی تا دقیقه ۶۰ وی‌ای‌آر کار نمی‌کند و از آن به بعد کار می‌کند. در دو بازی کمک داور ویدیویی وجود ندارد و برای تیم پنالتی می‌گیرند و تیم از بحران انتهای جدول بالا می‌آید. باید عدالت در خصوص این سیستم رعایت شود.

او درباره دقت وی‌ای‌آر در فوتبال ایران با وجود دوربین‌های کم گفت: اگر قرار باشد سیستم کمک داور ویدیویی وجود داشته باشد، باید استانداردها رعایت شود. آن چیزی که در قانون فیفا تعیین شده را انجام بدهید یا نصفه و نیمه انجام ندهید. خیلی از تیم‌ها به مشکل می‌خورند. در همین هفته برای بازی شمس آذر و مس رفسنجان پنالتی گرفته شد و به یک تیم ۳ امتیاز هدیه دادند، ولی برای ما با اینکه کمک داور ناقص ویدیویی بود پنالتی نگرفتند و آن شرایط برای تیم ما اتفاق افتاد. همه این‌ها طبیعت فوتبال است.

2092726

محبی درباره شرایط هوادار در جدول و احتمال سقوط تیم گفت: من خیلی بابت پیشرفت تیم‌مان خوشبین هستم. در کنار همه این‌ها به نظرم کادر مدیریت خیلی خوبی به اسم آقای جواد رحیمی داریم و مالک محترم که همه جوره این تیم را حمایت کردند، در کنارش کادر فنی خیلی خوبی داریم که دارند تلاش می‌کنند و قطعا در کنار این‌ها بازیکنان خیلی خوبی داریم و همه یکدل هستیم. هیچکدام از ارکان مدیریت و سرمربی و کادر بازیکن به سقوط فکر نمی‌کنند و مطمئن باشید لیگ برتر و فوتبال یک ماراتن خیلی طولانی است. الان سوت پایان لیگ را نزده‌اند که بگویند هوادار سقوط کرده، چون ما باید در این ماراتن خیلی امیدوارانه جلو برویم و نباید امیدمان را از دست بدهیم. ما هرروز داریم با امید و تلاش تمرین می‌کنیم و بهتر از دیروز می‌شویم. مطمئن باشید وقتی سوت پایان ماراتن لیگ برتر زده بشود، هوادار در یک جایگاه خیلی بهتر از سال‌های قبل است.

او درباره عادلانه نبودن تقسیم امتیازات در بازی با استقلال گفت: کمترین حق ما حداقل کسب مساوی در بازی با استقلال بود. هرچند که اگر موقعیت‌های ما یا حتی دقیقه ۴ پنالتی اعلام می‌شد می‌توانستیم یا ۲-۲ مساوی کنیم یا ۳-۲ استقلال را ببریم.

صائب محبی از احساس مسئولیتش به عنوان کاپیتان تیم هوادار گفت: من تشکر می‌کنم از باشگاه و سرمربی که این اعتماد را به من کردند. به اعتقاد من در این تیم همه کاپیتان هستند و همه باید احساس مسئولیت خودمان را نسبت به وظایف‌مان چه بازیکن و چه کادر کمکی و فنی و پشتیبانی به نحو احسن انجام بدهیم تا سود ببریم. من و هم‌تیمی‌هایم تلاش می‌کنیم که شمس آذر قزوین را شکست بدهیم و شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

منبع