به گزارش “ورزش سه”، عبدالکریم حسن قربانی خشم هواداران قطری بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ شد. آنها که توقع چنین حذفی در سال میزبانی از بزرگترین تورنمنت ملی فوتبال را نداشتند، بابت یک کامنت، کاپیتان تیم‌شان را از تیم ملی و لیگ قطر کنار گذاشتند. عبدالکریم حسن بعد از یک فصل حضور در کویت با […]

به گزارش “ورزش سه”، عبدالکریم حسن قربانی خشم هواداران قطری بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ شد. آنها که توقع چنین حذفی در سال میزبانی از بزرگترین تورنمنت ملی فوتبال را نداشتند، بابت یک کامنت، کاپیتان تیم‌شان را از تیم ملی و لیگ قطر کنار گذاشتند.

عبدالکریم حسن بعد از یک فصل حضور در کویت با پیشنهاد پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی مواجه شد و با حضور در این تیم و قهرمانی در ایران بار دیگر مورد توجه قطری‌ها قرار گرفت و پروژه بازگرداندن او کلید خورد.

2092691

عبدالکریم که به واسطه پول رضایت‌نامه‌اش سود میلیون دلاری بی‌سابقه‌ای به خزانه پرسپولیس اضافه کرد حالا در فیفادی اکتبر به تیم ملی قطر دعوت شد و بار دیگر پیراهن عنابی‌ها را پوشید.

او برای ثبت قاب جدید در تیم ملی کشورش دو سال صبر کرد و از مسیر بازی پرسپولیس عبور کرد. او حالا هفته آینده باید مقابل ایران قرار بگیرد و با تعدادی از هم‌تیمی‌های سابقش روبرو شود.

منبع